ویژه دانش آموزان نی ریزی برگزار شد:

دوره آموزشی خبرنگاری و عکاسی

خبرگزاری پانا: دوره آموزشی خبرنگاری و عکاسی با حضور مسئول خبرگزاری پانا استان فارس در نی ریز برگزار شد.

کد مطلب: ۲۹۴۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محمد اکتسابی در جمع خبرنگاران پانا نی ریز بیان داشت: خبرگزاری پانا نی ریز در سطح کشور مطرح و این افتخاری برای ما و شما دانش آموزان است.
مدیر آموزش و پرورش نی ریز افزود: شما دانش آموزان با تلاش و پشتکار در این راه حرکت می کنید و این فرصتی است تا بتوانید آینده راه خود را پیدا کنید، این حرفه به نوعی مقدس است چرا با بیان و نوشتاری که دارید می توانید یک حقیقت را به غیر حقیقت تبدیل کنید و بالعکس، پس از این جهت این کار مقدس است.
وی ادامه داد: شما خبرنگاران باید امین و امانت دار جامعه باشید و هیچ کس نمی تواند در این راه موفق گردد مگر اینکه امانت دار خوبی باشد و حقایق را به گوش مردم برساند.
اکتسابی اظهار داشت: شما دانش آموزان در کنار این حرفه باید توجه ویژه ایی به درس خود داشته باشید تا فعالیت در این عرصه و دیگر فعالیت های پرورشی باعث ضربه زدن به فعالیت های آموزشی شما نشود.
گفتنی است دوره آموزش خبرنویسی با حضور ملیحه فریدفر مسئول خبرگزاری پانا در استان فارس و دوره عکاسی با تدریس احمدرضا خبازیان برای دانش آموزان دختر و پسر شهرستان نی ریز در دو مقطع متوسطه اول و دوم برگزار و در پایان برای دانش آموزان گواهی حضور در این دوره صادر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار