استاندار مرکزی:

عملکرد بسیج در عرصه های خدمت رسانی الگویی مناسب است

خبرگزاری پانا: استاندار مرکزی گفت: عملکرد بسیج در عرصه های خدمت رسانی الگویی مناسب است و توانسته با تشکیل اردوهای جهادی، خدمات را به عمق مناطق محروم برده و منویات مقام معظم رهبری را جامعه عمل بپوشاند.

کد مطلب: ۲۸۶۲۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محمدحسین مقیمی در همایش شکوه هجرت طرح اردوهای جهادی، افزود: اعضای اردوهای جهادی در ارائه مشاوره و برنامه های فرهنگی، اجتماعی و عمرانی و کار میدانی اجرایی خوش درخشیدند.

وی ادامه داد: بسیج استان مرکزی در قالب اردوهای جهادی برای تحقق شعار سال «اقتصاد و فرهنگ، عزم ملی و مدیریت جهادی» موفق عمل کرده است.

استاندار مرکزی اظهار داشت: این باور شروع فعالیت بزرگ اقتصادی را نوید می دهد که می توان با سرمایه اندک کارهای بزرگ و ماندگار انجام داد.

مقیمی تصریح کرد: در شرایط فعلی سرمایه گذاری مهم در روستاها ایجاد اشتغال و راه اندازی طرح های تولیدی کوچک است که اردوهای جهادی باید در این عرصه ها نقش آفرینی کنند.

وی بیان کرد: راه اندازی مجموعه های تولیدی کوچک در روستاها با همکاری اردوهای جهادی روحیه یقین و باور به توانستن را در روستاییان افزایش می دهد.

استاندار مرکزی در پایان تأکید کرد: همه دستگاه های اجرایی کشور با توجه به هجمه فرهنگی که هر روز با استفاده از تکنولوژی نوین عمیق تر می شود خود را مکلف می دانند در اجرای این سیاست ها تلاش چشمگیر داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار