امام جمعه بشرویه :

جنایت آمریکایی- صهیونیستی دل امت بزرگ مسلمان را جریحه دار کرد

خبرگزاری پانا: امام جمعه بشرویه گفت : هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام ، دل های تمامی مسلمانان جهان را جریحه دار کرد .

کد مطلب: ۲۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محمد شمس الدین در خطبه های نماز جمعه شهرستان بشرویه با اشاره به نحوه ی برخورد پیامبر با زنان گفت : پیامبر برای اینکه اهمیت جایگاه زن را نشان دهد به شکرانه ی تولد فرزند دخترش میهمانی گرفت و شتر قربانی کرد .

وی ادامه داد : تکریم و احترام پیامبر نسبت به حضرت زهرا (س) در دوران جاهلیت مقدمه ای بر پایان یافتن افکار منفی نسبت به فرزند دختر شد و زنده به گور کردن دختران خاتمه یافت .
امام جمعه بشرویه گفت : از قدیم گفته اند پسر نعمت است و دختر رحمت و بر نعمت حساب است ولی بر رحمت عفو و بخشایش ؛ لذا خداوند را بخاطر هدیه دادن فرزند دختر باید بسیار سپاس گزاری کرد .

محمد شمس الدین در خطبه ی دوم با اشاره به جنایت اخیر آمریکایی-صهیونیستی گفت : هرچه دشمنان بخواهند به قرآن کریم و ائمه ی معصوم توهین کنند به جایی نمی رسند و طبق آیات قرانی خدا جلوه اش را در اینگونه زمان ها بیشتر نشان می دهد .
وی ادامه داد : این جنایت که پشت پرده ی امریکایی-صهیونیستی دارد ، دل تمامی مسلمانان جهان را جریحه دار و غمگین کرد و عاملی برای اتحاد بیشتر مسلمانان سراسر جهان گشت .
امام جمعه بشرویهگفت : آل سعود ، آل خلیفه و تمامی آل ها در این جنایت شریک و هم دست امریکایی هاو صهیونیست ها هستند و جهان اسلام امروز باید انان را بخاطر این حرکت محکوم کند .


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار