دیدار دوستانه ملی /

رونمایی از تیم ملی پس از برزیل / رنگ انتقام مقابل چشم کره ای ها

خبرگزاری پانا: رونمایی از تیم ملی ایران پس از برزیل با تیمی خواهد بود که برای انتقام به تهران آماده است.

کد مطلب: ۲۸۲۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا، 5 ماه از پایان جام جهانی 2014 می گذرد و تیم های ملی با فراموش کردن آن مسابقات در حال آماده سازی برای ورود به جام ملتهای قاره خود هستند.

تیم ملی فوتبال ایران اما دیرتر از سایرین برنامه های آماده سازی خود را آغاز کرد و پس از دو دیدار دوستانه در پرتغال با تیم های باشگاهی امروز در تهران میزبان کره جنوبی خواهد بود؛ دیداری که کره زخم خورده به واسطه دو شکست در مقدماتی جام جهانی برای انتقام پا به میدان خواهد گذاشت.

کی روش که با تمام کرشمه هایش پای برگه هدایت فوتبال ایران را برای دومین دوره متوالی امضا کرد پس از برزیل در اولین بازی جدی تیمش را به میدات خواهد فرستاد، تیمی که در مقایسه با جام جهانی تغییر خاصی نداشته و سرمربی پرتغالی همچنان علاقه خاصی به استفاده از پیرمردها در زمین دارد. دیدار با کره جنوبی نشان خواهد داد آیا تفکر دفاع مطلق و استفاده از ضد حمله ها هنوز هم در اندیشه های کی روش جای دارد و یا او قصد دارد سیستم جدیدی برای فوتبال ایران طراحی کند تا بازی کسالت آور در جام جهانی دیگر تکرار نشود.

کره جنوبی هر چند با روزهای اوجش بسیار فاصله دارد اما حریف تمرینی خوبی برای مرور تاکتیکی است اما نباید فراموش کرد که این تیم شباهتی به حریف های ایران در مرحله مقدماتی جام ملتها ندارد. کی روش و مجموعه اش امید بسیاری دارند تا هواداران ایرانی را به ورزشگاه بکشانند اما شاید پر شدن حتی نیمی از طبقه اول هم برای مرد پرتغالی با توجه آنچه در برزیل مقابل نیجریه و بوسنی ارائه شد رویایی بزرگ باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار