فعال شدن پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی شعر «یار و یادگار»

خبرگزاری پانا: دبیرخانه هشتمین جشنواره بین‌المللی شعر «یار و یادگار» با هدف اطلاع‌رسانی در بخش‌های مختلف جشنواره و دریافت به موقع آثار از علاقه‌مندان، پایگاه اطلاع‌رسانی خود را فعال کرد.

کد مطلب: ۲۸۰۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، هشتمین جشنواره بین‌المللی شعر «یار و یادگار» در بخش‌های کلاسیک (غزل، مثنوی، رباعی و...)، آزاد ( سپید و نیمایی)، کودک و نوجوان، ترانه، گویش‌های محلی ایران (ترکی، لری، کردی و عربی) و بین‌الملل (شاعران غیر ایرانی) پذیرای آثار خواهد بود، علاقمندان و شاعران تا پایان دی سال جاری فرصت دارند تا نسبت به ارسال اشعار خود اقدام کنند.

به نفرات اول تا سوم در همه بخش‌های شش گانه، به ترتیب چهار، سه و دو قطعه سکه تمام بهار آزادی به همراه تندیس جشنواره بین‌المللی شعر «یار و یادگار» تعلق می‌گیرد، همچنین آثار برگزیده در قالب مجموعه‌ای انتشار خواهد یافت.

دبیرخانه جشنواره، هیچ گونه محدودیت سنی برای ارسال کنندگان آثار در بخش‌های شش گانه قائل نیست و همه گروه‌های سنی می‌توانند حول محور موضوعی اندیشه‌های علمی، عبادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی امام عظیم الشأن آثار خود را ارائه کنند، تکریم از مجاهدت‌های یادگار امام حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج سیداحمد خمینی نیز به عنوان بخش ویژه جشنواره هشتم تعیین شده است.

نشانی پستی دبیرخانه جشنواره نیز تهران، خیابان شهید باهنر، خیابان یاسر، کوچه سوده، پلاک 5، مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (ره) است.

بر مبنای این گزارش، مراسم پایانی این جشنواره همراه با تقدیر از برگزیدگان، اسفند سال جاری از سوی معاونت فرهنگی و هنری مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد و فاطمه راکعی و حمید هنرجو به ترتیب دبیری علمی و اجرایی هشتمین جشنواره شعر «یار و یادگار» را بر عهده دارند.

گفتنی است، شاعران و علاقمندان به شرکت در جشنواره می‌توانند با مراجعه به نشانی الکترونیک، از شرایط شرکت در جشنواره کسب اطلاع کنند و با مراجعه به رایانامه yaroyadegar@imam-khomeini.ir به ارسال آثار خود در بخش‌ها و با موضوعات اعلام شده اقدام کنند، همه آثار دریافتی در طول زمان فراخوان جشنواره برای بازدیدکنندگان از سایت نیز قابل رویت خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار