کارگاه آموزشی وتوجیهی مربیان تشکیلات (پ،ف ) درمیانه

اهداف سازمان دانش آموزی آموزش مهارت های زندگی برای دانش آموزان است

خبر گزاری پانا :معاون مدیر كل و مدیر آموزش وپرورش میانه در سخنانی با بیان اهداف سازمان دانش آموزی گفت : یکی از مهمترین اهداف سازمان دانش آموزی آموزش مهارت های زندگی برای ورود دانش آموزان به جامعه است تا بتوانند در اجتماع زندگی کنند .

کد مطلب: ۲۸۰۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد


برگزاری كارگاه آموزشی مسئولین و مربیان پیشتاز و فرزانه در آموزش وپرورش شهرستان میانه
كارگاه آموزشی مسئولین و مربیان پیشتاز و فرزانه مناطق میانه ، تركمانچای، كندوان وكاغذكنان با حضور صادقی معاون مدیر كل و مدیر آموزش وپرورش میانه ، مقدم رئیس سازمان دانش آموزی استان، تقی نسب معاون سازمان دانش آموزی استان و مولوی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش در محل سالن جلسات آموزش وپرورش میانه برگزارشد.
به گزارش خبر گزاری پانا ،علی صادقی معاون مدیر كل و مدیر آموزش وپرورش میانه در سخنانی با بیان اهداف سازمان دانش آموزی گفت : یکی از مهمترین اهداف سازمان دانش آموزی آموزش مهارت های زندگی برای ورود دانش آموزان به جامعه است تا بتوانند در اجتماع زندگی کنند .

وی در ادامه به شعار اصلی سازمان اشاره کرد و افزود: شعارکلی و اساسی و اصلی سازمان دانش آموزی در همدلی ، همفکری و همیاری خلاصه می شود ما باید احساس همدلی ، همفکری و همکاری را در دانش آموزان تقویت کنیم ودرکارهای گروهی و تیمی شرکت دهیم زیرا زیر بنای شکل دهی شخصیت دانش آموزان در مدرسه است .

صادقی بر توطئه های دشمنان برعلیه دانش آموزان وجوانان اشاره کرد و یاد آور شد : امروز انواع هجمه ها برعلیه دانش آموزان وجود دارد و دشمن ریشه اصلی این کشور که همان دانش آموزان و جوانان هستند را نشانه گرفته است و این وظیفه ما است که با احساس مسئولیت و با جدیت تمام دانش آموزان را برای مقابله با توطئه های دشمنان آماده کنیم .

معاون مدیر کل در ادامه سخنان خود بیان داشت: انجام کار مفید بدون هیچ چشم داشتی از خصوصیات مربیان پیشتازان و فرزانگان منطقه میانه است و مربیان می توانند خصوصیات ادب و خوش خلقی ، راستی و درستی ، یاری و مهربانی ، دوستی طبیعت ، دیانت و معنویت ، نظم پذیری و قانون مداری ، میهن دوستی ، تلاش و صرفه جویی ، شجاعت و دلیری ، عدل و انصاف ، مسئولیت پذیری و مشارکت در کارها و تدبیر و تفکر را در سازمان دانش آموزی به دانش آموزان بیاموزند.

مقدم رئیس سازمان دانش آموزی استان در سخنانی با بیان اینکه سازمان دانش آموزی هم عرض با دیگر تشکل های تربیتی نیست اظهار داشت : سازمان دانش آموزی تشکیلات تربیتی برای تربیت تشکیلات است و سازمان نه تنها هم عرض معاونت پرورشی نیست بلکه در کنار آنها و با آنها و برای آنها است .

وی در دامه افزود : سازمان دانش آموزی فرزند امور تربیتی و معاونت پرورشی است و ما آمده ایم دانش آموز ان را تربیت کنیم و این سیاست کلی آموزش وپرورش است. رئیس سازمان دانش آموزی استان هدف سازمان را آموزش مهارتهای زندگی در اجتماع دانست و یاد آورشد: امروز درآموزش وپرورش خلع آموزش مهارت های زندگی است و دانش آموزان بعد از فراغت از تحصیل نمی توانند با دیگران تعامل داشته باشند و ما امروز مربیان راواقف به آموزه های مهارت های اجتماعی می کنیم تا مربیان دارای مهارت های قوی اجتماعی شده و بتوانند این مهارت ها را به دانش آموزان آموزش دهند.

در این همایش آقای مقدم رئیس سازمان دانش آموزی استان ابلاغ ریاست شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی منطقه میانه را با امضاء مدیر کل محترم استان به آقای صادقی معاون محترم مدیر کل و مدیر آموزش وپرورش میانه اهداء کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار