مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان:

فرهنگ حسینی و مهدوی مورد هجوم تیرهای دشمنان قرار گرفته است

خبرگزاری پانا: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت: دجالواره امروز نماد یزید و یزیدیان است که با تیرهای فرهنگی مسموم عقاید، دین، شریعت و فرهنگ حسینی و مهدوی را مورد هدف خود قرار داده است.

کد مطلب: ۲۷۸۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا از سمنان و به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، محمود شکری در نشست بصیرتی که در منطقه کالپوش به همت و تلاش حوزه مقاومت مقداد در مسجد جامع رضوان برگزار شد، اظهار کرد: اهداف والای انسانی و الهی و جلب رضای خداوند رمز جاودانگی و ماندگاری قیام امام حسین (ع) و حادثه کربلا است.

وی افزود: تک بعدی نبودن و جامعیت دومین عامل ماندگاری واقعه عظیم عاشورایی و حسینی است؛ چرا که از قیام اباعبدالله‌الحسین (ع) می‌توان مسائلی از جمله خانواده، جایگاه زن، حجاب، امر به معروف و نهی از منکر، دشمن‌شناسی وولایت‌پذیری، ایثار و فداکاری و ده‌ها مفاهیم بلند انسانی دیگر را برداشت کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان بیان کرد: فلسفه قیام امام حسین (ع) عدم بیعت با یزید فاسد و احیا دین اسلام و امر به معروف و نهی از منکر است.

شکری با بیان اینکه ماهواره همان تیرهای زهرآلود دشمنانی است که 1400سال قبل گلوی علی اصغر (ع) را پاره کرد، گفت: دجالواره امروز نماد یزید و یزیدیان است که با تیرهای فرهنگی مسموم عقاید، دین، شریعت و فرهنگ حسینی و مهدوی را مورد هدف خود قرار داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار