امام جمعه شهرستان تفت :

پرداخت زکات موجب عمران وآبادانی و رفع فقر از مناطق می شود

امام جمعه شهرستان تفت در جلسه شورای اداری کمیته امداد امام خمینی (ره)این شهرستان مطرح کرد: پرداخت زکات موجب عمران و آبادانی و رفع فقر از مناطق می شود.

کد مطلب: ۲۷۸۱۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانابه نقل ازروابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد، حجت الاسلام والمسلمین غفوری ضمن بیان این مطلب در جلسه شورای اداری شهرستان تفت که با حضور مدیران نهادهای دولتی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: طرح زکات یکی از طرح های بسیار با اهمیت است که توسط کمیته امدادامام خمینی(ره) اجرا می شود.

وی از تلاش های کمیته امدادامام خمینی(ره) و عوامل اجرایی زکات قدردانی کرد و اظهار داشت: خدمات ارائه شده توسط این نهاد انقلابی در جهت برطرف نمودن رفع نیازهای مادی و اقتصادی محرومین شایسته تحسین می باشد.

امام جمعه شهرستان تفت اضافه کرد: عاملین زکات باید محرومین و نیازمندان در همان محل شناسایی و نسبت به رفع مشکلات آنها اقدام نمایند تا شاهد نزول برکات الهی باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری اظهار داشت: شایسته است اولویت اجرای پروژه های عمرانی از محل زکات در راستای منفعت عمومی باشد تا افراد بیشتری از برکات مادی و معنوی آن بهره مند شوند.

وی با اشاره به ساخت خانه های عالم از محل زکات در روستاها، اظهار امیدواری نمود شاهد توسعه احداث این اماکن باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار