رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مازندران خبرداد :

رشد 26 درصدی صادرات لوله و پروفیل از گمرکات استان مازندران در هشت ماهه امسال

خبرگزاری پانا : رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مازندران از رشد 26 درصدی صادرات لوله و پروفیل از گمرکات استان مازندران در هشت ماهه امسال خبرداد .

کد مطلب: ۲۷۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ؛ مرتضی هاشم پور رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مازندران با بیان این مطلب اظهار داشت : این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل که رقم حدود 19 میلیون دلار بوده رشدی حدود 26 درصدی داشته است .

هاشم پور همچنین افزود : از لحاظ وزنی نیز صادرات این بخش از کالا در هشت ماهه سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 26 درصد رشد داشته بطوری که از رقم 19 هزار تن به رقم 24 هزار تن افزایش یافته است .

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مازندران با اشاره به مقصد این کالاها اظهار داشت : این اقلام صادراتی به کشورهای مختلف نظیر ترکمنستان ، ارمنستان ، عراق ، افغانستان و ... ارسال می شود .

مرتضی هاشم پور وجود فرصتهایی نظیر وجود دریای خزر و همجواری با کشورهای cis ، حمایت از رشد و توسعه صنعت استان طی سالهای اخیر ، تنوع کالاهای صنعتی تولید شده در استان و... را از دلایل رشد توسعه صادرات این بخش دانست و تصریح کرد: در صددیم تا با تدوین برنامه های مناسب جایگاه استان را در زمینه صادرات محصولات صنعتی ارتقاء بخشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار