برگزاری میزگرد تخصصی گردشگری در دانشگاه علم و فرهنگ

خبرگزاری پانا :میزگرد تخصصی گردشگری با حضور وزیر سابق گردشگری ایتالیا در دانشكده گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد.

کد مطلب: ۲۷۲۲۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی پانا ، میزگردتخصصی گردشگری در دانشگاه علم و فرهنگ تهران عصر دوشنبه با حضور ماسیمو برای برگزار شد. در این برنامه كه با حضور دانشجویان گرایشهای مختلف مرتبط با گردشگری این دانشگاه و به همت دانشكده علوم گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد. « برای » به نحوه ایجاد مدلهای مختلف در گردشگری برای افزایش تعداد شب اقامت بیشتر گردشگران و كسب منافع برای مناطق روستایی پرداخت.
وی افزود : در این مناطق حتی گردشگران حرفه ای بیش از سه ، چهار روز اقامت نمی كردند اما با افزایش جذابیت و ایجاد پیست دوچرخه سواری در كنار این مناطق مقصد گردشگری و اقامتگاه های روستایی ، گردشگران می توانستند با هزینه كمی در این مناطق اسكان یابند و ضمن استفاده از محصولات غذایی سنتی روستا در وعده های غذایی در زمان اقامت ، هنگام برگشت نیز با خرید سوغات از روستا به رونق و افزایش رفاه مردم روستا كمك می نمودند.
وی توصیه کرد: در مناطق گردشگری و بویژه در اطراف حرم رضوی شرایطی شود كه زئران پس از زیارت در برگشت بتوانند سوغات منحصر بفرد ایران را تهیه كنند.
در ادامه سوالاتی چند در زمینه گردشگری در كشورمان، روابط بین دانشگاههای دو كشور در زمینه گردشگری و اثر پذیری مثبت بر دیدگاههای منفی برخی افراد با توجه به حضور ایشان در مجلس نمایندگان ایتالیا مطرح شد كه ماسیمو بری پاسخ های مبسوطی در این باب بیان داشت و تأكید كرد كه گاهی چنان از ایران و منافع كشورمان دفاع نموده است كه همكارانش او را به دریافت شهروندی ایران متهم نموده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار