تکریم سالمندان با اجرای طرح نیابت در بجنورد

خبرگزاری پانا: رییس جمعیت هلال احمر شهرستان بجنورد با اشاره به اجرای طرح نیابت گفت: این طرح یکی از طرح های حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر است که با مشارکت داوطلبان خیر برگزار می شود.

کد مطلب: ۲۶۹۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،محمد خلیلی افزود: این طرح یکی از طرح های حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر است که با مشارکت داوطلبان خیر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه کمک به سالمندان در انجام کارهای روزمره و بیرون از خانه، پرستاری از سالمندان و رسیدگی به آنها از جمله فعالیت های داوطلبان در این طرح است، عنوان کرد: جذب افراد علاقه مند و داوطلب به فعالیت و خدمت رسانی به چنین سالمندانی به نیابت از فرزندان شان در حد مطلوب و کیفیت کار از جمله اهداف این طرح است.

وی اظهار داشت: اجرای این طرح می تواند شادابی، نشاط، طراوت، سرزندگی و معنای جاری بودن و زنده بودن را برای این قشر از جامعه محقق کرده و نقش هلال احمر را در یاری رساندن به همنوع پررنگ تر کند.

گفتنی است، 9 نفر از داوطلبان و کارکنان جمعیت هلال احمرشهرستان بجنورد در اجرای طرح نیابت، با خانواده سالخورده شهید قهرمان گریوانی دیدار کردند و با اهدای هدایا از آنان دلجویی نمودند، همچنین مزار شهدای روستای گریوان را طی مراسمی معنوی عطر افشانی و گلباران کردند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار