مراسم تجلیل از هنرجویان هنرستان کار آفرین جم برگزار شد

خبرگزاری پانا : مراسم تجلیل از هنرجویان هنرستان کار آفرین برگزار شد.

کد مطلب: ۲۶۹۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا ، در این مراسم ابتدا احمد زایری مدیر هنرستان کار آفرین از حضور فرماندار، شهردار، مدیر و معاونین آموزش و پرورش ، اولیا و دبیران تشکر کرد.
وی گفت هنرستان فنی و حرفه ای امسال برای چهارمین سال پیاپی تعداد زیادی هنرجو را راهی دانشگاه کرد؛ این هنرستان در دو رشته ی الکترونیک و صنایع شیمیایی فعالیت می کند که امسال از 19نفر هنرجو در رشته ی صنایع شیمیایی 18 نفر و از 17نفر هنرجو در رشته ی الکترونیک 9 نفر راهی دانشکده های دولتی شدند و برنامه داریم امسال رشته های فنی و کاربردی دیگری نیز توسعه دهیم.
در ادامه عبداله نادری فرماندارجم ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند افزود: مدارس فنی و حرفه ای در کشور و به خصوص در شهرستان جم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند.ان شاا… امسال با برگزاری کلاس های کنکور و در اختیار گذاشتن امکانات بیشتر در محیطی مناسب ، شاهد موفقیت های بیشتری باشیم.
سید علیرضا سجادی مدیر آموزش و پرورش جم نیز با بیان اینکه توسعه رشته های فنی حرفه ای از برنامه های آموزش و پرورش است افزود: امسال در نظر داریم امکانات بیشتری در اختیار این هنرستان قرار دهیم و فضای آموزشی را برای تدریس و آموزش گسترش دهیم.
سجادی اظهار داشت: امیدواریم با برنامه ریزی های منسجم و تلاش مضاعف بتوانیم در سال های آینده خروجی های این هنرستان را افزایش دهیم و راهی دانشکده های دولتی نماییم.
در پایان این مراسم از تلاشهای هنرآموزان و هنرجویان برگزیده با اهداء لوح تقدیر و جوایزی قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار