معاون توسعه و مشارکتهای مردمی کمیته امداد فارس خبر داد:

توزیع 800 هزار پاکت جشن عاطفه ها در فارس

خبرگزاری پانا: معاون توسعه و مشارکتهای مردمی کمیته امداد فارس نیز در این نشست اعلام کرد: 800 هزار پاکت جشن عاطفه ها در بین اصناف، دانش آموزان و مساجد توزیع شده است.

کد مطلب: ۲۶۷۷۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محمد بدری در جمع خبرنگاران بیان کرد: کمک هایی که در مدارس جمع آوری می شوند توسط مدیران مدارس بین دانش آموزان نیازمند همان مدرسه توزیع می شود، کمک های مسجاد نیز توسط هیئت امنای مسجد به افراد نیازمند همان محله داده می شود و در پایگاه های کمیته امداد نیز کمکها ابتدا در اختیا حوزه فرهنگی و بعد در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.
وی زنده کردن فرهنگ احسان و نیکوکاری در بین دانش آموزان را از جمله اهداف جشن عاطفه ها دانست و گفت: برای ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری ما توزیع کتابچه شکوفه ها را بین بچه های سوم تا ششم ابتدایی داشته ایم.
معاون توسعه و مشارکت های مردمی کمیته امداد فارس ابراز کرد: پارسال 40 هزار نفر در مسابقه اینترنتی جشن عاطفه ها شرکت کردند که ما امسال نیز این مسابقه را داریم که اسپانسر جوایز آن هر سال بانکها یا شرکتها هستند.
بدری همچنین با بیان اینکه ستادی به نام ستاد احسان و نیکوکاری در کمیته امداد تشکیل شده است، گفت: جلسات این ستاد ماهیانه برگزار می شود و اعضای ثابت آن مدیرکل کمیته امداد، معاونان کمیته امداد و مدیرکل آموزش و پرورش هستند و سازمان بسیج مستضعفین نیز در برنامه های خاص در این ستاد حضور دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار