همایش تکریم از سالمندان در مسجدسلیمان

خبرگزاری پانا : مراسم تکریم از سالمندان در مسجدسلیمان برگزارشد.

کد مطلب: ۲۶۶۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا؛ همایش بزرگداشت هفته سالمند و جشن روز بهورز درسالن اداره سازمان تبلیغات مسجدسلیمان برگزار و از کارکنان بازنشسته سال ۹۳-۹۲، بهورزان و مربیان مرکز آموزش بهورزی تجلیل شد.

به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دکتر محمدرضا نژاد سلامی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان در سخنانی از زحمات و تلاش همکاران بازنشسته و بهورزان قدردانی کرد و گفت: دوران بازنشستگی نباید دوران کناره گیری از تلاش و فعالیت باشد. وی همچنین به لزوم پیگیری و تلاش برای اجرای سیاست های جمعیتی در شهرستان تأکید کرد و آن را از اولویت های مداخله ای برشمرد.

نایب فدایی رئیس مرکز بهداشت شهرستان نیز تکریم سالمندان و تجلیل از پیشکسوتان و تلاش گران عرصه سلامت را از اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد و گفت: آموزش بهداشت و شیوه زندگی سالم به سالمندان و افراد خانواده ی آنان و ارائه مراقبت های خاصه سالمندان امر مهمی است که می تواند بسیاری از مشکلات ناشی از تغییرات دوران سالمندی را کنترل و سلامتی سالمندان را حفظ کند.

طوبی کیانی زاده مدیر مرکز آموزش بهورزی نیز از زحمات و تلاش های مربیان و بهورزان در ارائه خدمات به مردم تشکر و قدردانی کرد و گزارشی از فعالیت های مرکز در سال جاری را ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار