رئیس اداره بهزیستی خمین در گفت و گو با پانا:

تکریم و گرامیداشت سالمندان از وظایف اصلی جامعه است

خبرگزاری پانا: رئیس اداره بهزیستی شهرستان خمین گفت: تکریم و گرامیداشت سالمندان از وظایف اصلی و اساسی جامعه است.

کد مطلب: ۲۶۶۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد

اسماعیل خانجانی در گفت و گو با خبرنگار پانا، افزود: در راستای گرامیداشت هفته ی سالمند اداره بهزیستی شهرستان خمین برنامه هایی را تدوین نموده که جهت ارتقاء اهمیت مقام سالمندان در شهرستان اجرایی شده است.

وی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی سالمندان از سوی اداره بهزیستی اظهار داشت: در همین راستا یک دوره آموزش مراقبت های پزشکی در دوره ی سالمندی در روستاهای دهنو و فرنق برگزار شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان خمین ادامه داد: هدف از اجرای این طرح توانمند سازی و آگاه سازی سالمندان در این دوره و تغییر سبک زندگی و نحوه رفتار خانواده ها با سالمندان و ایجاد فضای مناسب جهت مشارکت خانواده ها در امر نگهداری سالمندان می باشد.

خانجانی تصریح کرد: جهت برقراری تعامل عاطفی سالمندان با جامعه و بالا بردن منزلت اجتماعی آنها نیز اردوی زیارتی بانوان سالمندان در شهرستان برگزار شده است.

خانجانی با اشاره به برگزاری این اردو گفت: اردوی یک روزه ای در راستای ارتقا بهداشت روانی سالمندان برنامه ریزی شد که طی آن سالمندان را به امامزاده تیهق اعزام نمودیم.

وی بیان کرد: این اعزام با مشارکت مرکز بهداشت و با هدف حضور فعال سالمندان در عرصه های اجتماعی برگزار شد که تعداد نفرات شرکت کننده در این اردو را 30 نفر بانوی سالمند تشکیل می دهد.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار