استاندار ایلام :

ضریب هوشی دانش آموزان آبدانانی در کشور زبانزد است

خبرگزاری پانا:استاندار ایلام گفت : صبر و شکیبایی مردم این شهرستان را در جریان وقوع زلزله 6،1 ریشتری 27 مرداد گذشته و پس لرزه های متعدد آن را ستود و یادآور شد: مدیریت ارشد استان و بویژه آموزش و پرورش تمام سعی و تلاش خود را برای فراهم کردن نیازهای آموزشی و رفع مشکلات این بخش بکار بست .

کد مطلب: ۲۶۳۱۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا: محمدرضا مروارید' روز سه شنبه در آیین آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه 'رضوان' شهرستان آبدانان اظهار کرد: فراگیری علم و دانش و دانایی در مکتب انسان ساز اسلام از جایگاه بسیار باارزش و بی بدیلی برخوردار است.
وی افزود: معلمان ما برای شاگردان خود الگو و اسوه هستند و رسالت آنان توسعه علم، معرفت، خودسازی و خداشناسی است.مدیر ارشد استان با گرامی داشت نام و یاد شهیدان 'داریوش رضایی نژاد' و 'علی جرایه' (دانشمند هسته ای و کم سن و سال ترین شهید دوران دفاع مقدس) تاکید کرد: شهرستان آبدانان یکی از مناطق پر استعداد است که ضریب هوشی فرزندان این خطه فرهیخته پرور، در کشور از جایگاه و رتبه عالی برخوردار بوده که نشانه عملی این موضوع شهید رضایی نژاد و صدها انسان اندیشمند در مراکز علمی و پژوهشی است.
مروارید همچنین صبر و شکیبایی مردم این شهرستان را در جریان وقوع زلزله 6،1 ریشتری 27 مرداد گذشته و پس لرزه های متعدد آن را ستود و یادآور شد: مدیریت ارشد استان و بویژه آموزش و پرورش تمام سعی و تلاش خود را برای فراهم کردن نیازهای آموزشی و رفع مشکلات این بخش بکار بست.وی ادامه داد: عزم و اراده دولت تدبیر و امید و بویژه شخص رییس جمهوری فراهم کردن زمینه رفاه و آسایش مردم است.

نماینده عالی دولت در استان دوران دانش آموزی و دانشجویی را بهترین دوران عمر انسان دانست و از آینده سازان این مرز پر گهر خواست بدور از هرگونه دغدغه تمام اوقات خود را صرف فراگیری علم و ادب و کسب مدارج عالی علمی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار