رییس اداره آموزش و پرورش منطقه امیرآباد تاکید کرد:

اهتمام مدارس در سال تحصیلی جدید با بهره گیری از ظرفیت های علمی و بومی

خبرگزاری پانا: رییس اداره آموزش و پرورش منطقه امیرآباد، اهتمام مدارس در سال تحصیلی جدید با بهره گیری از ظرفیت های علمی و بومی در منطقه امیرآباد را خواستار شد.

کد مطلب: ۲۶۲۳۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا و به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش امیرآباد، نجاتی زاده در آستانه بازگشایی مدارس از آموزشگاه های بنت الهدی صدر، امام موسی صدر و آیت ا...حائری منطقه بازدید کرد.
در این بازدید ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی و تقارن آن با آغاز هفته دفاع مقدس، برنامه های اجرایی، نظیر: کلاس بندی، توزیع کتب درسی، تحویل برنامه هفتگی، آشنایی دانش آموزان با مدرسه، آشنایی دانش آموزان با دبیران، اطلاع رسانی از چگونگی سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان و ... مورد رصد واقع شد.

رییس اداره در جمع صمیمی همکاران با اشاره به اینکه: پیشرفت جامعه به توسعه آموزش و پرورش و اندیشه معلمانش وابسته است، باید تلاش کنیم تا در سال تحصیلی جدید با بهره گیری از ظرفیت های علمی و بومی هر آموزشگاه و استفاده و بستر سازی مناسب از طرح های آموزشی وپرورشی مرزهای جدید علم و دانش را بپیماییم و زمینه رشد بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را درپرتو منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی فراهم آوریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار