رئیس جهاد کشاورزی فارس خبر داد:

توزیع بیش از 67 هزار تن کود ازته و 6 هزار و 300 تن کود فسفاته از ابتدای سال جاری تاکنون

خبرگزاری پانا: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر 67 هزار تن کود ازته و 6 هزار و 300 تن کود فسفاته در سطح استان توزیع شده و آمادگی لازم برای توزیع سهمیه کشت شتوی نیز وجود دارد.

کد مطلب: ۲۶۱۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محمدمهدی قاسمی گفت: در 6 ماه ابتدای سال توزیع کود شیمیائی به شکل مطلوبی در حال پیگیری است و در خصوص تامین و تدارک کود مورد نیاز کشاورزان نگرانی نداریم.
رئیس جهاد کشاورزی فارس بیان کرد: کودهای فسفاته از پاییز سال گذشته در انبارهای سازمانی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به میزان كافی ذخیره شده است.
رئیس جهاد کشاورزی فارس افزود: انشاالله کود مورد نیاز جهت کشت شتوی، بدون مشکل خاصی به موقع و به میزان کافی در اختیار کشاورزان و بهره‌برداران قرار خواهد گرفت .
وی در خصوص تامین و توزیع کودهای ازته نیز گفت: با توجه به تولید کافی این نوع کود توسط مجتمع‌های پتروشیمی و همچنین با توجه به شرایط مطلوب توزیع و حمل آن، هیچگونه مشکلی در تامین و توزیع كود ازته هم در فارس وجود ندارد.
قاسمی گفت: از کشاورزان عزیز درخواست داریم که سهمیه‌های تخصیصی خود را در اسرع وقت از طریق عوامل توزیع شهرستان خریداری كنند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر 67 هزار تن کود ازته و 6 هزار و 300 تن کود فسفاته در سطح استان توزیع شده و آمادگی لازم برای توزیع سهمیه کشت شتوی نیز وجود دارد.

قاسمی ادامه داد: شرایط لازم برای تحویل و توزیع روزانه یک هزار و 500 تن کود ازته نیز از محل مجتمع پتروشیمی شیراز فراهم شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار