مدیر حوزه‌های علمیه اردبیل:

تعداد طلاب حوزه‌های علمیه اردبیل افزایش پیدا می‌کند.

خبرگزاری پانا:مدیر حوزه‌های علمیه استان اردبیل گفت: در تلاش هستیم تا در یک برنامه‌ پنج ساله بتوانیم تعداد طلاب و روحانیان مدارس و حوزه‌های علمیه این استان را به بیش از 2 هزار نفر ارتقاء دهیم.

کد مطلب: ۲۶۰۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی نوروزی در مراسم آغاز به کار حوزه علمیه مشگین‌شهر اظهار داشت: ما تعداد طلاب حوزه‌های علمیه را از 200 نفر به بیش از 700 نفر افزایش دادیم که در صورت تأمین شدن زیرساخت‌های مورد نیاز و شکل‌گیری مدارس علمیه، این ظرفیت قابل گسترش و افزایش است.

وی تصریح کرد:‌ در حال حاضر با عنایت خداوند و جدیت و پیگیری مسئولان استان در سال تحصیلی جدید 700 طلبه برادر در حوزه‌های علمیه استان اردبیل تحصیل می‌کنند که 170 نفر در سال تحصلی جدید پذیرش شدند تا زمینه برای تحصیل و توسعه مبانی ارزشی و اعتقادی در جامعه به وجود آید.

مدیر حوزه‌های علمیه استان وجود مدارس حوزه علمیه برادران در اردبیل، خلخال، مشگین‌شهر و گرمی را بیان کرد و گفت: البته در کنار آن تلاش ما بر این است تا حوزه‌های علمیه خواهران نیز گسترش پیدا کند که در حوزه علمیه مشگین‌شهر 130 نفر مشغول به تحصیل می‌شوند تا با بهره‌گیری از اساتید مجرب بتوانند بهترین آموزش‌ها و تربیت دینی و اسلامی را فرا گیرند.

نوروزی افزود: ما در تلاش هستیم تا با همکاری فرمانداران و مسئولان شهرهای مختلف استان حوزه‌های علمیه را گسترش دهیم تا فضایی فراهم آید که بتوان از این ظرفیت بهره کامل و کافی را برد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار