دو جیب بر حرفه ای با 20 فقره سرقت در نیشابور دستگیر شدند

خبرگزاری پانا: پلیس آگاهی شهرستان نیشابور با دستگیری دوجیب بر حرفه ای از 20 فقره سرقت پرده برداشت.

کد مطلب: ۲۵۹۸۱۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اعلام این خبر گفت: در پی چندفقره جیب بری از شهروندان در اتوبوس های درون شهری و مجتمع های تجاری محدوده خیابان امام نیشابور موضوع در دستور کار تمی از مأموران پلیس آگاهی فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ سید حسن حسینی افزود: تیم مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با دعوت از تعدادی از مالباختگان و بررسی جغرافیایی ،مکانی وزمانی سرقت ها به فردی مظنون شد.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی پس از یک سری تحقیقات گسترده محل تختفای مجرم را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی، او را در اقدامی ضربتی در منزل خود دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

او خاطر نشان کرد: متهم در تحقیقات فنی و پلیسی در مقابل ادله و مستندات پلیس به انجام 20 فقره سرقت ظرف سه ماه گذشته با همدستی فردی دیگر اعتراف کرد که مأموران دایره مبارزه با سرقت هم دست وی را در اقدامی غافلگیر کننده دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور تصریح کرد: با توجه به سوابق متهمان و اعترافات آن ها، از شهروندان تقاضا می شود چنانچه از ابتدای سال جاری در محدوده خیابان امام و در داخل اتوبوس های شرکت واحد و یا مجتمع های تجاری واقع در این مسیر از آنها سرقت شده جهت طرح یا پیگیری شکایت به پلیس آگاهی شهرستان واقع در خیابان 14 معصوم مراجع کنند.

وی در پایان اذعان کرد: متهمان با تشکیل پرونده به مراجع غذایی معرفی و با قرار صادره روانه زندان شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار