مراسم ادای سوگند کارکنان جدید الاستخدام سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی برگزارشد

خبرگزاری پانا: مراسم ادای سوگند و تعهد منشور اخلاقی 38 نفر از کارکنان جدید الا ستخدام سازمان جهاد کشاورزی با حضور گریوانی مدیر کل دفتر منابع انسانی و اداری استانداری ، برغمدی معاونت توسعه مدیریت منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی ، حجت الا سلام غلام نژاد نماینده ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی و جمعی از مسئولین این سازمان در محل نمازخانه این اداره برگزارشد.

کد مطلب: ۲۵۹۳۱۵
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا: منصور برغمدی معاونت توسعه مدیریت منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی در این مراسم از استخدام 38نفر از جوانان بسیار علاقمند در سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی خبرداد و گفت: هرچند که در جذب نیروهای جدید الاستخدام مشکلاتی به وجود آمد و با تأخیر این کار انجام شد و از تمامی کسانی که در به کار گیری این افراد تلاش کردند تقدیرکرد.
وی سازمان جهاد کشاورزی را دستگاهی با مأموریت ها و حوزه های کاری بسیار گسترده برشمرد و افزود: گستردگی کار درسازمان جهاد کشاورزی و اهمیت موضوع در بحث امنیت غذایی و تأمین خورد وخوراک ، پوشاک اقشار مختلف جامعه را از هرنوع چیزی که مصرف می شود همه این ها حاصل تلاش و کوشش کارکنان سازمان جهاد کشاورزی است .
برغمدی در جمع نیرو های جدید الا استخدام خاطرنشان کرد: اگر امروز کاری در سازمان جهاد کشاورزی انجام می دهید تأثیری در تولید و بخش کشاورزی دارد که همه شما در این بخش سهیم هستید اگرچه پنبه ، شیرو گوشت تولید می شود بدانید که در خروجی های تولید سهیم هستید.
این مقام مسئول گفت: نیروهای جدیدالاستخدام باید خودشان را دربحث حوزه کاری که دارند تقویت کنند و بارعایت نظم و انضباط اداری و مسائل اخلاقی که با ارباب رجوع دارند شئونات و اخلاق اداری را ازهمین ابتدا رعایت سلسله مراتب اداری راداشته باشند.
حجت الاسلام غلام نژاد نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی نیز در این مراسم گفت: نظامی که معادلات بین المللی را تغییر داد و حرف نو را در جهان کنونی مطرح کرد بحث تقویت ارکان اسلام ناب محمدی (ص) بوده که توفیقات بسیاری در این خصوص کسب کند.
وی افزود: این که می بینیم دشمن اسلام خطر کرده و با اسلام مقابله می کند و تمام حیله هایی که بر علیه نظام دارد اسلام ما این حیله هارا کسب کرده است.
حجت الاسلام غلام نژاد در جمع 38نفر از کارکنان جدید الاستخدام سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: اینجا قدمگاه شهداست جایی که شهدا نفس کشیدن مانباید خدمت در این مکان را کم بدانیم مکانی بسیار مقدسی است که با وضو و تلاوت آیاتی از قرآن کار را شروع کنیم تا بتوانیم رهروان خوبی برای شهدای گرانقدر باشیم.
وی افزود: تمام زمینه ها از هر جهتی در این مکان برای خدمت آماده است و باید تلاش کنیم اقتصاد جامعه را در این عرصه تقویت کنیم.
گریوانی مدیر کل دفتر منابع انسانی و اداری استانداری خراسان شمالی گفت: تنها استانی در کشور هستیم که توانستیم 519نفر را فرآیند استخدامی آن هارا با موفقیت انجام دهیم.
وی در جمع نیروهای جدید الاستخدام گفت: امیدواریم با ورود شما به سازمان جهاد کش اورزی با افکار وتجربه هایی که دارید بتوانید فرآیند هایی که یک ارباب رجوع در یک الی دوماه طی می کند با افکاری که دارید بتوانیدمشکلات ارباب رجوع را در یک الی دوهفته انجام دهید.
لازم به ذکر است: در پایان این مراسم سوگند نامه و تعهد منشور اخلاقی توسط 38نفر از نیرو های جدید الاستخدام سازمان جهاد کشاورزی قرائت شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار