در طول ایام برگزاری نمایشگاه گل محلات اتفاق خواهد افتاد؛

سرویس دهی رایگان مینی بوس ها نمایشگاه گل و گیاه محلات

خبرگزاری پانا: رئیس سازمان حمل و نقل همگانی محلات گفت: این سازمان در طول ایام برپایی نمایشگاه گل محلات در راستای خدمت رسانی به شهروندان وسیله ایاب و ذهاب رایگان را برای شهروندان فراهم خواهم نمود.

کد مطلب: ۲۵۶۳۷۱
لینک کوتاه کپی شد

هادی رضایی در گفت و گو با خبرنگار پانا، افزود: این سازمان در نظر دارد تا به منظور سهولت شهروندان در رفت و آمد به دهکده گل که محل برگزاری نمایشگاه می باشد وسیله ایاب و ذهاب رایگان را فراهم نماید.

وی تصریح کرد: در همین زمینه نیز توافقاتی با شرکت تعاونی صیاد که ویژه مینی بوس داران است انجام گرفته است و مقرر شده تا مینی بوس داران اقدام به جابجایی شهروندان در طول ایام برگزاری نمایشگاه گل کنند.

رئیس سازمان حمل و نقل همگانی محلات بیان کرد:چهار دستگاه مینی بوس به همین منظور به کار گرفته خواهند شد که یک دستگاه از آنها به طور ثابت در خیابان انقلاب مستقر می شود و هر یک ساعت مسافران را به محل دائمی نمایشگاه گل انتقال می دهد.

رضایی خاطر نشان کرد: سه مینی بوس دیگر نیز به طور گردشی در سطح شهر تردد خواهند کرد و مردم را از نقاط مختلف شهرستان جابجا خواهند نمود.

وی یادآور شد:عصرها به دلیل استقبال گسترده تر شهروندان از نمایشگاه تعداد خودروهای گردشی که کل سطح شهر را پوشش می دهند به دو برابر افزایش خواهد یافت.

رئیس سازمان حمل و نقل همگانی محلات در پایان عنوان کرد:هزینه ایاب و ذهاب شهروندان از طرف شهرداری تامین شده است و وسیله ایاب و ذهاب آماده شده به طور رایگان در مسیرهای رفت و برگشت خدمات دهی خواهند کرد.

نمایشگاه ملی گل و گیاه شهرستان محلات 25 لغایت 28 شهریور ماه امسال در مکان دائمی نمایشگاه گل محلات برپا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار