معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش آذربایجان غربی به پانا خبر داد:

کسب رتبه نخست کشور در ارزیابی عملکرد گروههای آموزشی دوره متوسطه اول

معاون آموزش متوسطه مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی گفت: آموزش و پرورش استان رتبه نخست کشور در ارزیابی عملکرد گروههای آموزشی دوره متوسطه اول در سال تحصیلی 92 -93 را کسب نمود.

کد مطلب: ۲۵۵۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد

" موسی کریمی" معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا اظهار داشت: بر اساس اعلام دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش، آموزش و پرورش استان رتبه نخست کشور در ارزیابی عملکرد گروههای آموزشی دوره متوسطه اول در سال تحصیلی 92 -93 را کسب نموده است.

وی افزود: بر اساس نتایج بررسی عملکرد گروههای آموزشی در سال تحصیلی 92-93 ، توسط پایگاههای کیفیت بخشی به فرآیند آموزش دروس(ریاضی، زبان عربی، کار وفناوری ، قرآن و معارف اسلامی، علوم تجربی، زبان و ادبیات فارسی، فرهنگ و هنر، زبان انگلیسی و مطالعات اجتماعی) که در قالب شاخصهای 12 گانه صورت پذیرفت، میانگین ارزیابی عملکرد استان آذربایجان غربی در تمامی دروس در حد عالی ارزیابی شده است.

وی در پایان با تقدیر از کلیه کارشناسان و معلمان استان که در کسب این عنوان با تمام توان تلاش نمودند، این موفقیت های چشمگیر را حاصل تلاش مجموعه آموزش و پرورش استان عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار