برپایی نمایشگاه پاییزه در رشت در آستانه بازگشایی مدارس

خبرگزاری پانا: معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از برگزاری نمایشگاه پاییزه در رشت خبر داد.

کد مطلب: ۲۵۵۷۴۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مجید زیرک با اشاره به درپیش بودن ایام بازگشایی مدارس و لزوم مدیریت بر بازار و تنظیم قیمت ها، از برگزاری نمایشگاه پاییزه در رشت خبر داد و گفت: این نمایشگاه از بیستم لغایت بیست و هشتم شهریور ماه در نمایشگاه دائمی رشت برگزار می شود .

وی انواع کیف و کفش، لوازم التحریر، روپوش مدارس، مواد غذایی و پروتئینی را از جمله اقلام مورد عرضه در این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: اقلام موجود در این نمایشگاه با 5 تا 15 درصد تخفیف به شهروندان ارائه خواهد شد .

وی همچنین از برپایی فروش های فوق العاده خبر داد و افزود: فروش های فوق العاده با 5 تا 15درصد تخفیف از پانزدهم شهریور ماه تا پنجم مهر ماه در فروشگاه های لوازم التحریر، کیف و کفش، روپوش مدارس در سراسر استان برپا می شود .

زیرک با اشاره به قوانین مصوب وزارت صنعت، معدن وتجارت در برپایی نمایشگاه های عرضه کالا گفت: به منظور امنیت و حفظ سلامت شهروندان از این پس برپایی نمایشگاه ها تنها در سازه های ثابت، واجد بیمه وبا تمامی امکانات نمایشگاهی برپا می شود .

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان همچنین از همکاری شهرداری در ارائه سرویس ایاب و ذهاب نمایشگاه پاییزه جهت رفاه حال شهروندان رشتی خبر داد و افزود: اتوبوس و تاکسی ون در اختیار شهروندان جهت بازدید از این نمایشگاه قرار داده می شود .

وی همچنین از ارائه محصولات و تولیدات صنعتی و تولیدی استان به منظور حمایت از تولیدکنندگان گیلانی در نمایشگاه پاییزه رشت خبر داد .

نمایشگاه پاییزه شهر رشت از 20 لغایت 28 شهریور ماه از ساعت 10 صبح تا 10 شب پذیرای شهروندان خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار