رییس اداره ورزش و جوانان کوهدشت:

جوانان کوهدشت دارای استعداد و توانمندی زیاد در رشته های ورزشی هستند

خبرگزاری پانا:رییس اداره ورزش و جوانان کوهدشت گفت: جوانان کوهدشت دارای استعداد و توانمندی زیاد در زمینه رشته های ورزشی هستند که در صورت سرمایه گذاری در این بخش شاهد شکوفایی بیشتر این استعداد ها خواهیم بود.

کد مطلب: ۲۵۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،نعمت اله رشیدیان افزود:ورزش به عنوان پدیده ای اجتماعی و موثر در ابعاد مختلف جامعه و زندگی افراد نفوذ کرده و به بخش جدایی ناپذیری از زندگی تبدیل شده است.

وی اظهار داشت : بیش از 20 رشته ورزشی در این شهرستان فعالیت دارند که رشته کشتی از رشته های اول این شهرستان و استان بحساب می آید که در تمام رده های سنی نونهالان ت ا پیشکسوتان دارای قهرمانی در سطوح کشوری ،بین المللی،جهانی و آسیایی است .

وی اضافه کرد: در این راستان می تواند به طالب نعمت پور قهرمان جهان و آسیا، حمید رضا خامسی،احمد نعمت پور و محمد نادری قهرمانان آسیا اشاره کرد که در کشور و جهان درخشیده اند.

رشیدیان افزود:این شهرستان همچنین در رشته های رزمی و تیر اندازی با کمان دارای مقام های قهرمانی جهان است که از جمله آنها می توان به حمزه مرادیان قهرمان جهان در رشته رزمی و ولی و قدرت اله گراوند قهرمان مسابقات تیر اندازی با کمان بر روی اسب جهان نام برد که صاحب 2 مدال طلا،2 نقره و 2 برنز انفرادی شدند.

به گفته وی:شهرستان کوهدشت در رشته والیبال نیز دارای ورزشکاران متعهد و جوان توانمندی همچون محمد سلیمانیاز نام آوران والیبال جهان و ˈرضا صفایی عضو تیم ملی و باشگاهی لیگ برتر هستند می توان نام برد.

وی اظهار کرد:امید واریم با ایجاد امکانات بیشتر و کسب دانش مربیگری،شاهد شکوفایی استعداد ها ی ورزشی در این شهرستان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار