مدیرامورفرهنگی کمیته امداد استان البرز:

آموزش مهارت های زندگی قبل از ازدواج باعث استحكام كانون خانواده می شود

خبرگزاری پانا:مدیر امور فرهنگی كمیته امداد استان اظهار داشت : آموزش خانوادههای نیازمند تحت حمایت كمیته امداد اثرات بسیار مثبتی داشته و موجب شده اغلب افرادی كه این آموزش ها را گذرانده اند ، زندگی موفق تری داشته باشند .

کد مطلب: ۲۵۳۸۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا، قربانعلی مصطفایی مدیر امور فرهنگی كمیته امداد استان اظهار داشت : آموزش خانوادههای نیازمند تحت حمایت كمیته امداد اثرات بسیار مثبتی داشته و موجب شده اغلب افرادی كه این آموزش ها را گذرانده اند ، زندگی موفق تری داشته باشند .

وی تصریح كرد : اغلب گروه های مشمول طرح آموزشی ، نوعروسان هستند كه تحت حمایت كمیته امداد بوده و در آستانه ازدواج قرار دارند .

مدیرامورفرهنگی کمیته امداد استان البرز گفت : این نهاد در جهت ترویج امر مقدس ازدواج در بین خانواده های تحت حمایت ، هم به لحاظ معنوی و هم به لحاظ مادی برنامه های خاصی را تدارك دیده و در حال اجرا می باشند .

مصطفایی با اشاره به تنوع طرح های آموزشی یادآور شد : این آموزش ها كه قبل از زندگی مشترك طراحی شده باعث جلوگیری از افزایش طلاق در جامعه میشود .

مدیر امور فرهنگی كمیته امداد با بیان اینكه كلاس های آموزش در كلیه شهرستانها دایر می باشد بیان كرد: در كنار آموزش ها ، نوعروسان با مراجعه به دفتر مشاوره از راهنمایی های علمی و تجربی مشاوران كمیته امداد نیز بهره مند می شوند .

وی خاطرنشان كرد : ازدواج یك خواسته طبیعی است كه همه جوامع بشری و ادیان آسمانی و خصوصاً دین مبین اسلام پیروان خود را به آن دعوت نموده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار