حمایت دولت از همه سرمایه‌گذاران خارجی

خبرگزاری پانا: معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی در دیدار با سرمایه‌گذاران برزیلی حمایت سازمان سرمایه‌گذاری از همه سرمایه‌گذاران خارجی را اعلام کرد.

کد مطلب: ۲۵۳۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مدیران بزرگترین شركت برزیلی كه تولید بیش از 90 درصد محصولات كشاورزی و پروتئینی برزیل را در اختیار دارد با محمد خزاعی معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی، دیدار وملاقات كرد.

در این دیدار خزاعی ضمن اشاره به جایگاه استراتژیك ایران در منطقه خاورمیانه به تبیین برخی مزیت‌های خاص كشورمان در میان سایر كشورهای همسایه از قبیل بهره‌گیری از زیر‌ساخت‌های مطلوب در حوزه حمل و نقل و راه‌های ارتباطی ایران با سایر كشورهای منطقه، پتانسیل بالای نیروی انسانی و ظرفیت‌های منابع طبیعی و تنوع محصولات كشاورزی آن پرداخت.

خزاعی در ادامه ضمن تشریح قوانین و مقررات سرمایه گذاری خارجی در ایران تصریح كرد: سازمان سرمایه گذاری و كمكهای اقتصادی وفنی ایران، در تمامی مراحل سرمایه گذاری، حمایت‌های لازم را از سرمایه گذاران خارجی به عمل خواهد آورد.

در طی ماه گذشته مقامات چندین شركت بزرگ اروپایی با محمد خزایی رئیس كل سازمان سرمایه گذاری دیدار و گفتگو داشته اند كه این دیدارها حاكی از باز شدن فضای جدید در عرصه اقتصادی و سرمایه گذاری كشور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار