همزمان با هفتۀ دولت:

آئین گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر در مدارس شهید رجایی و شهید باهنر قرچک برگزار شد

به گزارش خبرگزاری پانا: آئین گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر، با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی در مدارس شهید رجایی و شهید باهنر قرچک برگزار شد.

کد مطلب: ۲۵۲۳۵۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش قرچک به همراه جمعی از کارکنان اداره به مدارس شهید رجایی و شهید باهنر واقع در این شهرستان رفتند و ضمن عرض تبریک به مناسبت آغاز هفته دولت، یاد این دو شهید را گرامی داشتند.

در ابتدای این مراسم مدیر آموزشگاه شهید رجایی ضمن عرض خیر مقدم به همه همکاران اداره آموزش و پرورش قرچک،یاد این دو شهید را گرامی داشتند و آغاز هفته دولت را به همه کارکنان دولت تبریک گفتند.

در ادامه آقای قهاری معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره قرچک ضمن عرض تبریک به مناسبت آغاز هفته دولت اظهار داشت: اساسا هفته دولت تقدیر از خدمات دولت بوده اما ما سپاسگزار خداوندیم که عنوان خدمت‌رسانی به مردم را به دولت ارزانی داشته است، ثبات دولت‌ها همیشه به اعمال، رفتار و حرکات صحیح دولت‌ها بستگی داشته و هر دولتی که با ارزش‌ها همراه بوده در پیش مردم همیشه ثبات و آرامش داشته است.

وی در ادامه افزود: شهیدان رجایی و باهنر به عنوان پیشانی دولت اسلامی با اهدای خون خود به پیکره انقلاب، با صف های طویل حق باوران جبهه حق علیه باطل همنوایی کردند تا تمام ایران اسلامی در عرصه مقاومت یک سرود را ترنم کنند .

وی ادامه داد: در این ایام انتظار می رود با فراهم آمدن زمینه انعکاس تلاش های ماندگار دولت تدبیر و امید، بر زحمت خدمت گذاران مردم ارج نهاده و خون به ناحق ریخته شهدای دولت به ویژه رئیس جمهور و نخست وزیر به معراج رفته انقلاب اسلامی را به عنوان نماد مظلومیت و خدمت، به دنیا ثابت کنیم .

/ سید علی گرجی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار