شورای منطقه ای جایگاه خوبی در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش دارد

خبرگزاری پانا: شورای منطقه ای آموزش و پرورش اسفراین با حضور فرمانداروجمعی از اعضا در محل دفتر مدیریت آموزش و پرورش تشکیل شد.

کد مطلب: ۲۵۰۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزار ش خبرنگار آموزش وپرورش پانا: محمد اکرامی فرمدیر آموزش وپرورش شهرستان اسفراین، گفت: تمام تلاش شورای منطقه ای آموزش و پرورش باید به سمت ارتقای تعلیم و تربیت معطوف شود و اعضا برای این جلسه و مصوبات آن ارزش ویژه ای قائل باشند.

وی افزود: تا کنون سه جلسه ویژه برای کمیته پروژه مهر تشکیل و گزارشات آن به کمیته استان ارجاع داده شده است و همچنین موضوع نقل و انتقالات همکاران به پایان رسیده ،سازماندهی همکاران مقاطع انجام و حدود 18000 نفر دانش آموز در سامانه سناد ثبت نام شده اند .
وی اظهار داشت : تاکنون 1704 نوآموز سنجش تحصیلی شده اند و یک میلیارد و 350هزار ریال برای ساخت و تعمیر سرویس های بهداشتی مدارس جذب شده است که تا اول مهر ماه این پروژه ها به پایان خواهد رسید.
محمد اکرامی فر همچنین از راه اندازی سیستم گرمایشی مناسب برای 25 آموزشگاه و راه اندازی یک هنرستان در جوار کارخانه فولاد با همکاری کارخانه فولاد اسفراین خبر داد وتصریح کرد: در تابستان امسال حدود 2500 دانش آموز در کلاس های اوقات فراغت شرکت داشته اند و با تلاش فرماندار شهرستان مبلغ ده میلیارد ریال برای تکمیل استخر دانش آموزی جذب شده است و 12 آموزشگاه این شهرستان در طرح هجرت با همکاری ناحیه مقاومت برای آغاز سال تحصیلی شاداب سازی و رنگ آمیزی شده است و امید واریم بتوانیم برای سال تحصیلی جدید محیط شاداب و با نشاطی را برای دانش آموزان و فرزندان شهرستان رقم بزنیم .
مهندس عابدی فرماندار و رییس شورای منطقه ای آموزش و پرورش نیز با تقدیر از اعضای حاضر در جلسه ابراز داشت :شورای آموزش و پرورش جایگاه خوبی در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش دارد وتصمیمات این شورا در سطح شهرستان لازم الاجرا است .
وی با بیان این که برخی از معضلات و آسیب ها از جمله آسیب های اجتماعی قابل حل هستند گفت : برخی آسیب ها نتیجه عدم توجه اولیاء و مجموعه آموزشگاه بر می گردد که به روحیا ت دانش آموز توجه نداشته اند و لازم است مدیران و معلمین بیشترین توجه خود را به این مشکلات معطوف دارند.
وی در پایان افزود: از مجموعه مدیریت آموزش و پرورش خواست تا در برنامه های هفته دولت حضور جدی داشته باشند زیرا آموزش و پرورش دستگاهی عظیم و تاثیر گذاری است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار