امام جمعه هندیجان:

مسئولین هندیجان از فریب کاری و دروغ پردازی برای حفظ مسئولیت خودداری کنند

خبرگزار ی پانا:امام جمعه شهرستان هندیجان با سخنان شفاف و صریح خطاب به مسئولین هندیجان گفت: مسئولین از فریب کاری ، دروغ ، افتراء و کلک بازی برای حفظ مسئولیت خود خودداری کنند و به فکر کارهای خداپسندانه و مردم پسندانه باشند.

کد مطلب: ۲۴۹۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،حجت الاسلام و المسلمین علی شمیل پور افزود: اگر مسئولین در راه خدا و حل مشکلات مردم و شهر خود تلاش نکنند و برای بدست آوردن پست و مقام از راههای صحیح حرکت نکنند قطعاً در کار خود شکست خواهند خورد.

شمیل پور 26 مرداد ماه سال 1369 سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را گرامیداشت و گفت: 40 هزار آزاده پس از سالها اسارت در زندان های تاریک و مخوف رژیم منحوس بعثی که با استقامت در مقابل همه فشارهای روحی و جسمی ایستادگی و با حلم و بردباری از دین و ایمان خود در برابر رژیم وحشی بعثی تحمل کردند و باز هم زیر شلاق ها و شکنجه ها ذکر خمینی خمینی (ره) را زیر لب تکرار می کردند.

وی خاطر نشان کرد: 30 مرداد ماه سالروز آتش سوزی مسجد الاقصی توسط صهیونیست های غاصب و متوحش می باشدکه در دولت وقت پهلوی و دول اسلامی نه تنها هیچ کاری و اعتراضی صورت نگرفت بلکه به راحتی از این مسئله گذشتند ، اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و ورود امام به میهن اسلامی این روز به نام هفته مساجد نام گذاری کردند.

شمیل پور در واکنش به برخی اقدامات خادمان مسجد که از ورود جوانان به مسجد جلوگیری می کنند گفت: مساجد شخصی یا ارث اجدادی کسی نیستند، مسجد خانه خداست و هیچ کس حق تصرف آن را ندارد و از ورود افراد در آن جلوگیری کنند ، همه هیئت های مذهبی باید در مساجد فعالیت کنند.

وی عنوان کرد: من شنیده ام که هیئت امناءو پیرمردهای قدیمی از ورود جوانان به مساجد جلوگیری می کنند چرا که برخی از جوانان به علت کم سن و سال شلوغ کاری می کنند حق دخول به مسجد را ندارند و این کار کاملاً اشتباه است، متصدیان مساجد باید برخورد صحیح تری با جوانان و نوجوانان داشته باشند باید رفتار آنها به گونه ای باشد که آنها را طرف مساجد جذب کند نه آنها را نسبت به خانه خدا بدبین و طرد کنند رسول خدا(ص) از همین مسجد به سوی معراج پرواز کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار