فضل الله باقری در گفت و گو با پانا:

شمشیربازی در بازی های اینچئون شانس زیادی برای کسب مدال دارد/صداقتی یک سال پیش از تیم ملی رفت

خبرگزاری پانا: رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: شرایط تیم ملی برای اعزام به بازی های آسیایی خوب است و ما در دو رشته ی سابر و اپه شمشیر باز اعزام خواهیم کرد.

کد مطلب: ۲۴۹۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد

فضل الله باقری در گفت و با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا در رابطه با اردوی آماده سازی تیم ملی شمشیربازی اظهار داشت: تیم ملی شمشیر بازی در شرایط خوبی قرار دارد و بیشتر ملی پوشان آماده اند، ما در راستای آماده سازی بهتر، تیم های ملی شمشیر بازی اکراین و لهستان را برای برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی کشورمان دعوت کردیم که پنج شنبه، اواخر مرداد ماه این دو تیم به تهران می آیند و ما اردوی مشترک برگزار می کنیم. این دو تیم بهترین شمشیر بازهای سابر و اپه ی اروپا را در اختیار دارند که این اردو بسیار برای تیم ملی ما مفید است و دلیل پذیرفتن آنها رنکینگ ما است که در دهم دنیا و دوم آسیا قرار داریم.

رئیس فدراسیون شمشیر بازی در مورد اینکه چه کسانی به مسابقات آسیایی اینچئون اعزام می شوند افزود: تیم ملی اپه ی ما در حال حاضر برای اعزام به اردو آماده می شود و دربخش دختران مافقط یک نماینده برای ایجاد انگیزه و توسعه اعزام خواهیم کرد و روزهای آینده لیست نهایی اعلام خواهد شد.

وی در مورد اینکه چه پیش بینی برای بازی های آسایی اینچئون می کند گفت: ما در رشته ی سابر روی کسب مدال حساب کردیم و امیدوارم که این اتفاق رخ دهد ما در حال حاضر در دهم دنیا و دوم آسیا قرار داریم و به همین علت این پیش بینی را می کنم. دو رقیب اصلی ما نیز در این مسابقات کشورهای چین وکره هستند،اما در رشته ی اپه 50تا70 درصد شانس کسب مدال داریم.

باقرزاده در خصوص اینکه آیا فدراسیون برای حامد صداقتی ملی پوش شمشیر بازی کشورمان که به تازگی از دست گروگان گیران خلاص شده برنامه دارد یا نه؟ گفت: من در این باره صحبتی ندارم چون تازه مطلع شدم اما به هر حال حامد صداقتی حدود یک سال است که از تیم ملی خداحافظی کرده و از آن موقع به بعد ما از آن بی خبر بودیم تا اینکه دیروز خبر آزادی او را شنیدیم. اگر وی به تیم ملی برگردد برای او سعی می کنیم برنامه ی ویژه ای بگذاریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار