راه اندازی پایگاه انتخاب رشته داوطلبان کنکور سراسری

خبرگزاری پانا:پایگاه انتخاب رشته تحصیلی قبول شدگان کنکور سراسری همزمان با اعلام نتایج کنکور سراسری در آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز راه اندازی شد.

کد مطلب: ۲۴۶۰۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، پایگاه انتخاب رشته تحصیلی قبول شدگان کنکور سراسری همزمان با اعلام نتایج کنکور سراسری در این ناحیه برگزار خواهد شد.

سید بهادر موسوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز ضمن اعلام این خبر افزود:پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری این ناحیه همزمان با زمان اعلام شده جهت انتخاب رشته کنکور سراسری، با بهره گیری از کادر مجرب و مشاوران متخصص ، خدمات مشاوره ای در خصوص تعیین رشته به قبول شدگان کنکور سراسری ارائه می نماید.
هیات کارشناس مشاوره آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز در این خصوص گفت: این پایگاه از تاریخ 15مرداد ماه لغایت پایان مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری- صبحها از ساعت 8 الی 12 و عصرها از ساعت 17 الی 20 در مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی این ناحیه به آدرس: زیتون کارمندی- خیابان زاویه- بالاتر از بیمارستان ابوذر آماده ارائه خدمات مشاوره ای و انتخاب رشته داوطلبان می باشد.
وی همچنین افزود: داوطلبان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اعلام شده، با شماره تلفن های 4449618 پایگاه انتخاب رشته و در ساعات اداری با شماره تلفن 4444366 کارشناسی مشاوره آموزش و پرورش ناحیه 2 اهوازتماس حاصل نمائید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار