معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین کشور:

توجه به گفتمان ولایت اصل اساسی دستیابی به رسانه اسلامی است

خبرگزاری پانا: معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین کشور، توجه به گفتمان ولایت را اصل اساسی دستیابی به رسانه اسلامی دانست و گفت: این درحالیست که رسانه ها باید از تفرقه افکنی جلوگیری کنند.

کد مطلب: ۲۴۵۹۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، اسماعیل احمدی، در جمع مدیر مسئولان و سرپرستان رسانه های استان همدان گفت: یکی از دغدغه های اصلی، اسلامی کردن رسانه های ملی و ایجاد وحدت است .

وی افزود: رسانه اسلامی باید در جامعه امید آفرینی کند و اهل سیاه نمایی نباشد به طوری که از بروز برخی مسائل کشور و دامن زدن به آن جلوگیری کند .

وی تصریح کرد: امیدآفرینی در جامعه، اتحاد و همبستگی میان آحاد مردم، بصیرت افزایی و عمل به موقع، شناخت جریانات نظام سلطه و استکبار ستیزی، برخی از ویژگی های رسانه اسلامی است .

معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه مهمترین وظیفه دولت پیگیری مطالبات و خواسته های ملت است، اظهار داشت: این در حالیست که بهترین، متقن ترین و صحیح ترین تحلیل ها در فرمایشات ولایت وجود دارد .

احمدی خاطرنشان کرد: بهترین راه کار در تحقق اسلامی توجه به گفتمان و اندیشه ولایت فقیه است و این مهم خود باعث افزایش مخاطبان در رسانه های ما می شود .

وی با اشاره به اینکه مهمترین جزء جامعه اسلامی رسانه اسلامی است، گفت: امروز تحقق تمدن نوین اسلامی نیازمند جبهه قدرتمند رسانه های اسلامی است .

وی افزود: ولایت فقیه در هیچ زمینه ای رسانه های ما را بدوت تکلیف نگذاشته است و این در حالی است که وظایف نقدکننده و نقد شونده را به درستی بیان کرده اند .

ولایت عصاره فضایل ملت است

معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: رمز موفقیت و ماندگاری رسانه ها توجه به گفتمان ولایت فقیه و ترویج آن است .

احمدی ابراز کرد: بهترین، متقن ترین و صحیح ترین تحلیل ها در فرمایشات ولایت وجود دارد که در صورت اتصال رسانه ها به این منبع لایتناهی یقینأاشتباهات رسانه ای به صفر خواهد رسید .

وی تصریح کرد: علم روزنامه نگاری همچون علم ارتباطات در کشور ما یک علم وارداتی است و اقدامی در جهت بومی سازی این علوم صورت نگرفته است .

وی همچنین در خصوص تاسیس بسیج رسانه نیز گفت: تحقق رسانه ای اسلامی از اهداف بسیج رسانه است همانطور که تحقق جامعه اسلامی از اهداف بسیج کشور است .

رسانه های استان همدان سرآمد کشور هستند

محمدرضا عارف، رئیس خانه مطبوعات استان همدان نیز در این نشست عنوان کرد: رسانه های مکتوب، دیداری، شنیداری، سراسری و محلی استان همدان سرآمد کشور هستند .

وی با بیان اینکه رسانه و خبرنگار به دنبال انعکاس مطالب هستند، افزود: این در حالیست که باید مسئولان و صاحبان سخن مراقب بیان خود باشند .

وی اطلاع رسانی شفاف را وظیفه اصلی رسانه ها دانست و گفت: تحلیل اخبار باید اسلامی و بسیج وار باشد .

رئیس خانه مطبوعات استان همدان ابراز کرد: بسیج اگر چتر خود را باز کند تمامی نیروهای وفادار به انقلاب به دنبال رسانه ای اسلامی و جامعه اسلامی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار