مسئول بسیج دانشجویی سپاه عاشورا:

طرح ولایت بزرگترین شبکه تربیتی معرفتی بسیج دانشجویی کشور است

خبرگزاری پانا:مسئول بسیج دانشجویی سپاه عاشورا طرح ولایت را بزرگ‌ترین برنامه تربیتی معرفتی بسیج دانشجویی کشور دانست که به صورت زنجیره ای برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۲۴۳۸۵۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی، عبدالله شادی در افتتاحیه طرح ولایت دانشجویی این استان، با بیان اینکه همه ساله نزدیک به 50 هزار دانشجو از دانشگاه‌های مختلف سراسر کشور در این طرح شرکت می‌کنند، افزود: این طرح به صورت متمرکز و غیرمتمرکز به صورت 10 تا 15 روزه در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه طرح ولایت امسال، ششمین دوره این طرح در آذربایجان‌شرقی است، بیان کرد: امسال با هماهنگی ویژه‌ای که با مسئولان بسیج دانشجویی این استان صورت گرفته، بیشتر از 500 دانشجو در این طرح شرکت دارند.

شادی، آشنایی و آگاهی دانشجویان در راستای مباحث تربیتی، دینی، اعتقادی و انقلابی را از اهداف برگزاری این طرح عنوان و همکاری مناسب مجموعه دانشگاه تبریز با بسیج دانشجویی استان و استفاده از اساتید برجسته استانی و کشوری را از ویژگی‌های برجسته این دوره نسبت به دوره‌های گذشته برشمرد.

وی در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد که اختتامیه طرح ولایت دانشجویی استان به اردوی راهیان نور شمال‌غرب کشور ختم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار