بیانیه مجمع بسیج استان بوشهر و سازمان های اقشاری سپاه امام صادق(ع )

خبرگزاری پانا : مجمع بسیج استان بوشهر و سازمان های اقشاری سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در حمایت از مردم مظلوم فلسطین بیانیه ای صادر کرد .

کد مطلب: ۲۴۱۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، بیانیه مجمع بسیج استان بوشهر و سازمان های اقشاری سپاه امام صادق(ع) بمناسبت روز قدس به شرح ذیل است :

باسمه تعالی
((سبحان الذی اَسری بعبده لیلا" من المسجدالحرام الی المسجد الاٌقصا الذی بارکنا حوله لنریه من آیاتنا اِنه هو السمیع البصیر))
(( سوره اِسراء آیه 1))
هر کس در هر نقطه ای از عالم فریاد مسلمانی را بشنود و به او پاسخ ندهد مسلمان نیست
( پیامبر اکرم(ص) )
آری ! امروز غزه تقابل بین تمامی خیرات و شرات عالم است . ملتی که با اشک و خون و آه و ناله با تمام وجود در مقابل جرثومه فساد قرن، مقاوم نستوه و خستگی ناپذیر قد علم کرده و به جرم دفاع از نفس و جان و عرض و ناموس خویش تقاص پس می دهد در حالی که سکوت و بهت بر تمامی جوامع بشری و سازمان های بین المللی حکم فرماست .
آری ! امروز نبرد غزه بر سر خاک و زمین نیست بلکه تقابل دو اندیشه وحیانی و شیطانی ، ابراهیمی و نمرودی ، موسایی و فرعونی و میدان آزمایش ملت ها و دولت ها است . خوشا به حال آنانکه در اعتلای اندیشه الهی از هیچ اقدامی فرو گذاری نمیکنند و بدا به حال آنانکه بر دهان های خود مهر سکوت زده و با اندیشه داعش گونه خود جهان اسلام را درگیر مسایل عبث و باطل نموده اند .
آری ! اسراییل غده سرطانی است که در قلب جهان اسلام ریشه دوانیده که اگر پیکره جهان اسلام عاری از این درد مزمن نشود تمام جهان اسلام را دربر خواهد گرفت و امروز غزه فریاد انسان های آزاده اندیشی که مرگ با عزت را بر زندگی با ذلت ترجیح داده و با فریادهای حق داوطلبانه خود خواستار نابودی ظلم، فساد و اندیشه های پلید شیطانی است .
در پایان مجمع بسیج استان بوشهر و سازمانهای اقشاری سپاه امام صادق(ع) ( بسیج دانشجویی ، بسیج اساتید، بسیج هنرمندان ،بسیج پیشکسوتان ، بسیج طلاب ، بسیج ورزشکاران ، بسیج جامعه پزشکی ،بسیج مداحان ، بسیج مهندسین صنعتی و کشاورزی ، بسیج رسانه ، بسیج اداری ،بسیج کارگری ، بسیج اصناف ، بسیج جامعه زنان ) ضمن محکومیت جنایات ددمنشانه رژیم غاصب صهیو نیستی حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می دارد و خواستار برخورد سازمان ها و نهادهای بین المللی با این رژیم نامشروع و مصنوعی می باشد .
بیانیه مجمع بسیج استان و سازمان های اقشاری سپاه امام صادق(ع)
(( والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته))

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار