فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی فارس:

استعمارگران از تشکیل هلال شیعی در خاورمیانه هراس دارند

خبرگزاری پانا: قزل سفلی گفت: نسل کشی اخیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه این حقیقت را اثبات می‌کند که حقوق بشر در جهان امروز شعاری و گزینشی است.

کد مطلب: ۲۴۱۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، اسماعیل قزل سفلی، پیرامون اتفاقات اخیر در خاورمیانه و حملات رژیم صهیونیستی به غزه بیان داشت: سه سال پیش زمانی که وقایع سوریه در حال شکل گیری بود، کشورهای به اصطلاح حامی حقوق بشر و حتی کشورهای مرتجع عربی خواستار برکناری بشار اسد و برگزاری یک انتخابات بودند، حال چگونه اکنون در برابر این نسل کشی ها در نوار غزه سکوت اختیار کرده اند؟
وی افزود: با بررسی رخدادهای اخیر در خاورمیانه می توان دریافت تمامی این اتفاقات از پیش طراحی شده و اسرائیل به دنبال آن است که نگذارد محور مقاومت در خاورمیانه قدرت گیرد.
مسئول بسیج دانشجویی استان فارس تصریح کرد: وقتی رژیم صهیونیستی در سوریه دریافت که از حضور داعش نمی تواند استفاده و بهره لازم را ببرد، این گروه را به عراق گسیل کرد و اکنون سعی دارد با تجزیه عراق به محور مقاومت ضربه وارد کند.
قزل سفلی گفت: اسرائیل و امریکا از برقراری اتفاقات اخیر در خاورمیانه دو هدف کوتاه مدت و بلند را دنبال می کنند.
وی با اشاره به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت اسرائیل و امریکا افزود: هدف کوتاه مدت آن ها این است که وضعیت سیاسی و حکومتی این کشورها را مختل کرده و در بلند مدت به دنبال درگیر کردن ایران در چند جبهه و در حقیقت کمرنگ کردن نقش ایران در عرصه بین‌المللی است.
فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در ادامه با اشاره به رخدادهای اخیر در غزه بیان داشت: اسرائیل با آغاز کردن وقایع اخیر در نوار غزه به دنبال ایجاد یک انحراف در اذهان عمومی بوده و در حقیقت به دنبال آن است تا مذاکرات صلح دوباره از سر گرفته شود؛ اما با اهدافی که مورد پذیرش اسرائیل است.
قزل سفلی گفت: اگر به تحولات اخیر به دقت نگاه کنیم، در می یابیم که آن ها از تشکیل هلال شیعی با محوریت ایران هراس داشته و دنبال آن هستند که با تجزیه کشورها به محور مقاومت ضربه زده و آن را نیز چند تکه کنند.وی گفت: وقتی اکثریت مردم در سوریه پس از برگزاری انتخابات دوباره بشار اسد را انتخاب کرده و زمانی که اکثریت کرسی های مجلس در عراق متعلق به شیعیان می شود، با گسیل داعش به عراق آمریکا پیشنهاد تشکیل دولت وحدت ملی را داده و اسرائیل نیز از جدایی کردستان از عراق استقبال می کند، اینها همه نشان از طراحی نقشه توسط این کشورها را می دهد.
مسئول بسیج دانشجویی استان فارس گفت: تفاوتی که جنگ کنونی با دیگر یورش های اسرائیل به نوار غزه دارد، آن است که موشک‌های محور مقاومت به نقاط استراتژیک اصابت کرده و این برخورد محکم رعب و وحشت را برای اسرائیل به همراه داشته است.
قزل سفلی تصریح کرد: وظیفه خطیری که در زمان کنونی به گردن همه مسلمانان و بخصوص ما ایرانیان قرار دارد، آن است که با حضور خود در صحنه و بخصوص راهپیمایی روز قدس همراهی و همگامی خود را با مردم مظلوم غزه به نمایش بگذاریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار