صید شبانه صیادان غیرمجاز در منطقه لار

خبرگزاری پانا:سرپرست اداره حفاظت محیط زیست پارک ملی لار از دستگیری یک گروه صیاد غیرمجاز در منطقه ورآرو لار خبر داد.

کد مطلب: ۲۳۹۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد

باشگاه خبرنگاران نوشت:

نقی میرزاکریمی سرپرست اداره حفاظت محیط زیست پارک ملی لار گفت: شب گذشته محیط بانان این اداره در حین گشت و کنترل منطقه ورآرو لار متوجه حضور سه نفر متخلف در حال صید غیرمجاز می شوند.
وی افزود: ماموران بلافاصله وارد عمل شده و سریعاً نسبت به دستگیری آنان اقدام می کنند.
میرزاکریمی اظهار داشت: از این متخلفین تعداد 25 قطعه ماهی قزل آلای خال قرمز و یک رشته تور پرتابی کشف و ضبط گردید.
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست پارک ملی لار خاطر نشان کرد: این صیادان غیر مجاز با تشکیل پرونده تخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.
میرزا کریمی همچنین از تشکیل جلسه رسیدگی به مسائل و مشکلات پارک ملی لار با حضور جانشین فرماندهی انتظامی استان مازندران در بخشداری لاریجان خبر داد وگفت: موارد متعددی همچون امنیت منطقه، پشتیبانی نیروی انتظامی از محیط بانان پارک ملی لار در حوزه مازندران، راهکارها جهت جلوگیری و پیشگیری جرائم مختلف از موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح گردید.
سرپرست پارک ملی لار خاطرنشان کرد : همکاری محیط بانان و کلانتری پلور در زمینه های اطلاعاتی و عملیاتی و گشت های مشترک جهت حفظ و حراست از منطقه از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مصوب شد.
میرزا کریمی در پایان تصریح کرد: همچنین به منظور انجام مأموریت های محوله و حفظ و حراست از محیط زیست منطقه ، 15 نفر نیرو به کلانتری های بخش لاریجان در فصل تابستان اعزام خواهند شد تا در صورت نیاز با اداره پارک ملی لار و منابع طبیعی منطقه جهت پشتیبانی و گشت مشترک اقدام نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار