رشد ۴۰ درصدی پذیرش دانشجو در مقطع دکتری در دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم

خبرگزاری پانا:معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم از رشد ۴۰ درصدی پذیرش دانشجو در مقطع دکتری در سال تحصیلی جدید خبر داد.

کد مطلب: ۲۳۸۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار سرویس آموزش و پرورش پانا، حجت الاسلام دکتر محمد اکبری، معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم با اعلام این خبر افزود : در سال تحصیلی جدید با تلاش و کوشش این معاونت ، دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم با افزایش تعداد پذیرش دانشجو در مقطع دکتری ، گامی نو در مسیر تربیت و پرورش نخبگان و علاقه مندان به ساحت نورانی قرآن کریم خواهد برداشت.

دکتر اکبری ضمن اشاره به این که دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم امسال در مقطع دکتری ۱۲ نفر دانشجو می پذیرد ، اظهار کرد : تعداد ۸۳ نفر از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور به این دانشگاه معرفی گردیده اند که پس از مصاحبه علمی ، ۱۲ نفر مجاز به ادامه تحصیل در دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم خواهند شد.
معاون آموزش وتحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم همچنین از پذیرش دانشجو به صورت بدون آزمون در این دانشگاه خبر داد .
وی تصریح کرد : این دانشگاه در مقطع دکتری از داوطلبان واجدالشرایط ( استعدادهای درخشان ) به صورت بدون آزمون دانشجو می پذیرد که علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم و ارسال مدارک در این فراخوان شرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار