شهردار شهر قیامدشت در مراسم روز دختر شهر قیامدشت:

توسعه فرهنگ و ادب، جامعه‌ نیازمند توجه ویژه به موضوعات فرهنگی و پرورشی است

شهرری یک(پانا)- شهردار شهر قیامدشت در حاشیه برگزاری جشن بزرگ روز دختر، توسعه فرهنگ و ادب در جامعه را نیازمند توجه ویژه به موضوعات فرهنگی و پرورشی دانست.

کد مطلب: ۱۴۷۳۴۳۹
لینک کوتاه کپی شد
توسعه فرهنگ و ادب، جامعه‌ نیازمند توجه ویژه به موضوعات فرهنگی و پرورشی است

حسین ترکاشوند، شهردار شهر قیامدشت، در جشن بزرگ روز دختر که در فرهنگسرای مهر و ماه شهر قیامدشت با حضور دانش‌آموزان متوسطه دختر برگزار شد، حضور دختران را در آینده کشور تاثیرگذار دانست و خطاب به دختران این مراسم اذعان کرد: شما آینده‌سازان این مملکت اسلامی هستید و بایستی هرکدام خوب درس بخوانید تا بتوانید در آینده کشور بدرخشید؛ چرا که شما مادران آینده هستید.

وی افزود: مجموعه شورای شهر قیامدشت با اقدامات ارزشمندی که در حوزه زیرساخت‌های مختلف شهر دارد، در حوزه‌های مختلف فرهنگی که رکن اصلی آن نوجوانان و جوانان هستند خدمتگزار جوانان است و می‌تواند  اقدامات خوب و اقدامات زیرساختی مفیدی را انجام دهد.

ترکاشوند با اشاره به اهمیت توجه موضوع پرورشی در آموزش و پرورش اظهار کرد: توجه به فرهنگ جامعه، از اهمیت بالایی برخوردار است و نیاز جامعه توجه به موضوع فرهنگی و پرورشی و در عین حال توسعه فرهنگ و ادب و علم است ؛ امیدوارم بتوانیم در جهت بهبود این مسئله قدم برداریم چرا که برای ایجاد یک آینده درخشان نیازمند همین چند موضوع زیرساختی هستیم.

خبرنگار : سید ایلیا سیدمحمد، یگانه کولیوند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار