سرپرست دادسرای جنایی شیراز اعلام کرد:

دستگیری یکی دیگر از عوامل انتشار خبر خفاش شب در شیراز

خبرگزاری پانا: در پی انتشار خبر کذب وقوع قتل و جنایت توسط خفاش شب در مناطق مختلف کشور سرپرست دادسرای جنایی شیراز از دستگیری یکی دیگر از عوامل انتشار این خبر دروغ در شیراز خبر داد.

کد مطلب: ۲۳۶۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، قاضی سپاسدار با اشاره به اهمیت موضوع و تأثیر منفی این اخبار کذب بر امنیت عمومی جامعه گفت: در پی انتشار این اخبار کذب که در برخی موارد تصاویر ساختگی زیادی نیز به همراه آن انتشار یافت با صدور دستور قضایی ویژه موضوع در دستور کار قرار گرفت و یکی از عوامل نشر این خبر کذب در اهواز شناسایی و با نیابت قضایی دستگیر و جهت رسیدگی به پرونده به شیراز اعزام شد.
وی افزود: فرد مورد نظر عضو گروه های مختلفی در شبکه های مجازی واتس آپ و وایبر می باشد که دست به انتشار این خبر کذب و تصاویر زده است. وی انگیزه خود را از این اقدام شوخی عنوان نموده است.
سرپرست دادسرای جنایی شیراز توصیه کرد افراد اخبار مورد نظر خود را از منابع رسمی دنبال و قبل از انتشار از صحت آن اطمینان حاصل نمایند.
وی تأکید کرد: افرادی که با انتشار اخبار دروغ امنیت عمومی جامعه را بر هم بزنند مطابق ماده 698 قانون مجازات اسلامی به حبس از دو ماه تا 2 سال و یا 74 ضربه شلاق محکوم خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار