ضیافت افطاری در جوار مرقد مطهر امامزاده هاشم(ع)

خبرگزاری پانا: مراسم ضیافت افطاری خانوادگی کارکنان مدیریت آموزش و پرورش دماوند در جوار مرقد مطهر امامزاده هاشم(ع) برگزار شد.

کد مطلب: ۲۳۶۳۷۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛ مراسم ضیافت افطاری کارکنان مدیریت آموزش و پرورش دماوند در جوار مرقد مطهر امامزاده هاشم(ع) این شهر و با حضور خانواده های آنان برگزار شد.

محمد مشهدی عباسی مدیر آموزش و پرورش دماوند در ابتدای مراسم ضمن تشکر از حضور خانواده های کارکنان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات هدف خود از اجرای این ضیافت را برگزاری جلسه آموزش خانواده اعلام نمود و ابراز داشت پر واضح است که اقدامات سازنده ای که در ابعاد کمی و کیفی نظام آموزشی مشاهده گر هستیم به لطف خداوند و ایجاد آرامش خاطر و حمایتهای و تشریک مساعی بی دریغ خانواده های همکارانمان ا حاصل گشته است.
در ادامه مراسم حجت الاسلام والمسلمین رضوی با توجه به موضوع برنامه در زمینه اهمیت، جایگاه و قداست خانواده برای حاضرین صحبت کردند.
این مراسم تا دقایقی قبل از اذان مغرب ادامه داشت و بعد از آن کارکنان آموزش و پرورش در کنار خانواده هایشان روزه خود را افطار کردند.
همچنین در پایان مراسم مسابقه ای برای بچه ها برگزار و از نفرات برتر با اهداء جایزه و از همسران کارمندان با اهداء لوح، تقدیر شد.

/روح اله رحیمی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار