رئیس انجمن كشتیرانی در گفت وگو با پانا:

زیرساخت های بندری نیازمند توسعه است

خبرگزاری پانا: ، رئیس انجمن كشتیرانی و خدمات وابسته با تاکید بر ضرورت توسعه زیرساخت های بندری و کشتیرانی گفت : در سالیان گذشته هیچ اقدامی در راستای رسیدگی به زیرساخت‌های بندری صورت نگرفت بنابراین عقب افتادیم چرا كه امكان‌سنجی‌های لازم صورت نگرفته است.

کد مطلب: ۲۳۲۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد

حمزه كشاورز در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی پانا با اشاره به صحبت‌های اولیه وزیر راه و شهرسازی درباره تلاش برای كاهش دخالت‌های دولت و آزادسازی فعالیت بخش خصوصی،اظهار كرد: متاسفانه این رویكرد اولیه فراموش شده است. این انجمن با توافقاتی كه طی مذاكرات خود با وزارتخانه داشت به این نتیجه رسید كه نظرات مشورتی را در اختیار معاونت‌های زیرمجموعه با هدف ارتقای سطح تصیمات قرار دهد كه در حال حاضر این‌ نظرات مورد توجه دولت قرار نمی‌گیرد.


وی ادامه داد: انجمن و سازمان بنادر توافقات خوبی با یكدیگر داشتند كه در حد همان توافق باقی ماند.


كشاورز در بخش دیگری از سخنان خود به عدم توجه دولت گذشته به لزوم توسعه زیرساخت‌های بندری و كشتیرانی اشاره و تاكید كرد: ایجاد و توسعه زیرساخت‌ها در این حوزه زمان‌بر است و قانون عرضه و تقاضا در این صنعت با سایر بخش‌ها همسو نیست.

رییس انجمن کشتیرانی عنوان کرد: در سالیان گذشته هیچ اقدامی در راستای رسیدگی به زیرساخت‌های بندری صورت نگرفت بنابراین عقب افتادیم چرا كه امكان‌سنجی‌های لازم صورت نگرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار