مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان:

۴۷ هزار مبلغ به سراسر استان سمنان اعزام شدند

خبرگزاری پانا؛ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی یکی از مهمترین نهاد های انقلابی کشور به شمار می‌آید، گفت: ۴۷ هزار نفر روز مبلغ به سراسر استان سمنان اعزام شدند.

کد مطلب: ۲۳۱۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا، حجت الاسلام علی شکری اظهار کرد: تغییراتی که در سال‌های گذشته در اساسنامه این نهاد انقلابی شکل گرفت سبب شد تا بسیار گسترده‌تر در عرصه جامعه نقش آفرینی کند.
وی اشاره به اینکه پس از انقلاب اسلامی نهادهائی مانند کمیته انقلاب اسلامی، بنیاد شهید، جهاد سازندگی و دیگر نهادهای انقلابی در حوزه های مختلف فعالیت خود را آغاز کردند و سازمان تبلیغات اسلامی نیز در حوزه فرهنگ از این قاعده مستثنی نبود، افزود: فیلم‌های بسیار فاخری در حوزه هنری و زیر نظارت سازمان تبلیغات اسلامی ساخته و به جامعه ارائه شده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان انتشارات سوره، امیر کبیر و یا انتشارات بین‌الملل را از دیگر فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی بر شمرد و تصریح کرد: در کنار این انتشارات پایگاه اینترنتی تبیان در حیطه فضای مجازی، خبرگزاری مهر و موسسه تسنیم نور از جمله حوزه‌های فعالیت سازمان تبلیغات اسلامی هستند.
شکری بیان کرد: سازمان دارالقرآن الکریم نیز در ابتدا به صورت معاونت در سازمان تبلیغات اسلامی آغاز به کار کرد که پس از گذشت سال‌ها، به سازمانی مستقل و گسترده تبدیل شده و یکی از مهمترین حوزه‌های کاری این نهاد به شمار می‌رود.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان با یادآوری این نکته که سال گذشته 47 هزار و 250 نفر روز مبلغ و مبلغه توسط این اداره به سراسر استان سمنان برای رفع نیازهای فرهنگی و دینی اعزام شده اند خاطر نشان کرد: استقرار 34 روحانی در مناطق روستائی در سال 92، ترویج و اجرای 443 گفتمان دینی در مدارس، دانشگاه‌ها و مساجد، برگزاری دوره‌های آموزشی متفاوت، سامان‌دهی 100 کانون فرهنگی و فعالیت یک هزار و 400 هیئت مذهبی در استان از عمده فعالیت های این اداره کل هستند.
شکری توسعه فعالیت های مجازی با پایگاه اطلاع رسانی تبیان که اکنون بیش از شش هزار نفر در هفته بازدید کننده دارد را از دیگر فعالیت های مهم این نهاد نام برد و تصریح کرد: آموزش و اخلاق ویژه اصناف با همکاری اداره کل صنعت، معدن و تجارت و برگزاری دوره های آموزشی عقیدتی- فرهنگی برای 950 تن از کارکنان دولت از دیگر موارد فعالیت های اداره کل تبلیغات اسلامی در سال گذشته بوده است.
وی ارائه آموزش تخصصی معلمان قرآنی به 80 نفر در استان، حمایت از 40 نفر بانوان فرهیخته و برگزاری کارگاه های تربیت مربی نحله های انحرافی برای 270 نفر را از دیگر موارد فعالیت‌های این نهاد در سال گذشته برشمرد و افزود: در برگزاری مراسم مذهبی شامل دهه فاطمیه، دهه فجر انقلاب اسلامی، سالگرد ارتحال امام راحل(ره) و برخی دیگر از اقدامات فرهنگی و تبلیغی نیز همواره فعالیت‌ها و برنامه‌های خاصی از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان انجام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار