عمره‌گزاران ۹۳ در طرح از بهشت تا بهشت میهمان امام رضا(ع) می‌شوند

خبرگزاری پانا: طرح از بهشت تا بهشت ویژه دانشگاهیان مجرد و متاهلی که از ۱۲ فروردین ماه سال جاری به سرزمین وحی اعزام شده‌اند، برگزار می گردد.

کد مطلب: ۲۳۱۲۳۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، طرح از بهشت تا بهشت ویژه عمره گزاران سال جاری که در فروردین و اردیبشهت ماه سال 93 به سرزمین وحی اعزام شده‌اند، برگزار می‌شود.

در این طرح، دانشگاهیان عمره گزار از تاریخ اول تا شانزدهم شهریور ماه در بازه‌های زمانی سه روزه همراه با کاروان عمره خود عازم مشهد مقدس شده و در آنجا همایش‌های بعد از سفر خود را برگزار می کنند.

عمره گزاران جهت اعلام حضور و ثبت نام در این طرح تا 9 تیر ماه مهلت دارند.

بنابراین گزارش، زمان دقیق اعزام بر اساس تعداد ثبت نامی‌های کاروان‌ها و استان‌ها متغیر می‌باشد، ولی تمام اعزام‌ها در همان بازه نیمه اول شهریور ماه خواهد بود. همچنین در صورتی که در خواست‌ها و ثبت‌نام‌ها بیشتر از سهمیه اختصاص یافته برای هر کاروان باشد؛ از بین متقاضیان قرعه کشی خواهد شد.

کل هزینه‌های سفر اعم از تغذیه و اسکان بر عهده ستاد بوده و دانشگاهیان صرفا هزینه رفت و برگشت را پرداخت خواهند کرد. همچنین با توجه به تمهیدات صورت گرفته، اسکان دانشگاهیان زائر در مشهد مقدس به صورت کاروان محور می باشد.

لازم به ذکر است این طرح ویژه کاروان های دانشجویان متاهل و مجرد دانشگاهی است که از 12 فروردین تا 29 اردیبهشت ماه 93 به سرزمین وحی اعزام شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار