رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی دیم کشور:

ارتقای آگاهی کشاورزان از محصول جو موجب تامین امنیت غذایی دام می شود

خبرگزاری پانا:رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی دیم کشور در مراغه گفت: ارتقای آگاهی کشاورزان از مراحل کاشت، داشت و برداشت محصول جو موجب توسعه و تامین امنیت غذایی دام کشور می شود.به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان، دکترعبدالعلی غفاری در کارگاه آموزشی جو برای مناطق سردسیر کشور افزود: جو به دلیل اینکه بیشتر در دامداری ها مورد استفاده قرار می گیرد، محصولی استراتژیک در راستای امنیت غذایی دام ها است. وی با اشاره به اینکه بیشتر نیازهای غذایی کشور به وسیله دام و طیور تهیه می شود، اظهار کرد: افزایش کی

کد مطلب: ۲۲۹۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، عبدالعلی غفاری در کارگاه آموزشی جو ویژه مناطق سردسیر کشور در شهرستان مراغه افزود: جو به دلیل اینکه بیشتر در دامداری ها مورد استفاده قرار می گیرد، محصولی استراتژیک در راستای امنیت غذایی دام ها است.

وی با اشاره به اینکه بیشتر نیازهای غذایی کشور به وسیله دام و طیور تهیه می شود، اظهار کرد: افزایش کیفی و کمی تولید این محصول نیازمند توجه بیشتر پژوهشگران به یافته های علمی و معرفی آن به کشاورزان از سوی مس ئ ولان و نهادهای ذیربط است.

کارگاه آموزشی جو ویژه مناطق سردسیر کشور با حضور محققان به نژادی و به زراعی 9 ایستگاه ملی تحقیقات کشاورزی دیم، مدیران زراعت و کارشناسان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی و مروجان کشاورز جوکار منطقه در مرکز تحقیقات کشاورزی دیم کشور در مراغه برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار