دیروز پرونده مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی استان بسته شد

خبرگزاری پانا: معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از پایان مسابقات ورزشی دانش‌آموزان پسر مقطع ابتدایی استان خبر داد.

کد مطلب: ۲۲۹۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، عباسعلی میرسیستانی اظهار کرد: آخرین روز مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی آموزشگاه‌های استان روز چهارشنبه 28 خرداد در مشهد د رشته‌های دو و میدانی، آمادگی جسمانی و تنیس روی میز به پایان رسید .

وی افزود: در رشته تنیس روی میز در بخش تیمی، تیم دانش آموزی شهرستان نیشابور قهرمان این دوره از مسابقات شد و تیم ناحیه شش مشهد در سکوی دوم جای گرفت همچنین ناحیه یک و ناحیه هفت مشهد مشترکاً جایگاه سوم این رقابت ها را کسب کردند .

وی ادامه داد: در بخش انفرادی این رشته هم نیما و نوید غفاری از ناحیه شش مشهد به ترتیب اول و دوم شدند و محمد محمدثانی و بهزاد خرم‌نیا از شهرستان نیشابور مشترکاً مقام سوم را کسب کردند .

میرسیستانی گفت: در رشته دو و میدانی نیز دانش آموزان پسر ناحیه شش مشهد مقام اول را کسب کردند و تیم‌های شهرستان‌های نیشابور و کاشمر به ترتیب دوم و سوم شدند، در رشته آمادگی جسمانی هم نمایندگان شهرستان تربت حیدریه مقام اول را کسب کردند و شهرستان های سبزوار و قوچان به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند .

وی تاکید کرد: پیش از این هم در رشته بدمینتون دانش آموزان نیشابوری قهرمان شده بودند، در والیبال ناحیه پنج و در هندبال ناحیه هفت مشهد مقام نخست را کسب کرده بودند، مقام نخست رشته بسکتبال به ناحیه چهار مشهد رسیده بود و ناحیه پنچ این شهر در فوتسال قهرمان شده بود .

میرسیستانی خاطرنشان کرد: همچنین در رشته ژیمناستیک قهرمانی به ناحیه هفت مشهد رسیده بود و شناگران ناحیه چهار این شهر بر سکوی اول مسابقات تکیه زده بودند، ضمن این که در طناب‌زنی سبزوار اول شد و در رشته فوتبال هم ناحیه یک مشهد به مقام نخست رسید .

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به این که این مسابقات از 17 خرداد ماه با حضور ورزشکارانی از 47 منطقه، ناحیه و شهرستان استان و در دو بخش پسران و دختران در مشهد آغاز شده بود اظهار داشت: از روز یکشنبه آینده رقابت‌های مقطع متوسطه اول به میزبانی مشهد و رضویه برگزار خواهد شد و تیم ها و نفرات برتر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول به عنوان نمایندگان استان در رقابت‌های آموزشگاه های کشور حاضر خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار