فرمانده انتظامی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار پانا:

مبارزه با باندهای سازمان یافته قاچاق در اولویت پلیس زنجان قرار دارد

خبرگزاری پانا: فرماندهی انتظامی استان زنجان، گفت: در سال 93 مبارزه و برخورد با باندهای سازمان یافته قاچاق کالا در اولویت برنامه های پلیس این استان قرار دارد

کد مطلب: ۲۲۷۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد

علیرضا صالحی در گفتگو با خبرنگاران پانا، افزود: به هر آنچه که از مرزهای کشور بدون رعایت قوانین گمرکات وارد و یا خارج شود کالای قاچاق گفته می شود .

وی یادآورشد: همکاران انتظامی استان زنجان سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل آن روند رو به رشد و موفقیت های بسیاری را در مبارزه با قاچاق کالا داشته اند .

صالحی اظهار کرد: از توسعه بیکاری، فقر فرهنگی و فاصله بین نسل جوان و باورهای دینی می توان به عنوان دلایل رشد پدیده قاچاق نام برد .

فرمانده انتظامی استان زنجان رشد قاچاق را زمینه ساز دستیابی به ثروت نامشروع خواند و چنین اموالی را موجب دامن زدن به فساد در جامعه برشمرد .

وی خاطرنشان کرد: افزایش آمار طلاق، ناهنجاری های اجتماعی و گسترش فساد از آثار مستقیم رواج این پدیده شوم است .

صالحی ادامه داد: بالا بودن میزان همکاری میان دستگاه های متولی در بخش قاچاق و تقویت مرزها، زمینه ساز کاهش قاچاق و مقابله با متخلفان در این بخش است .

فرمانده انتظامی استان زنجان به حمایت از تولید حتی در زمینه دخانیات اشاره کرد و این برنامه را موجب افزایش اشتغال و جلوگیری از گرایش جوانان بیکار به سوی ناهنجاری و فساد خواند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار