مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش:

از توانمندی های بانوان در سطوح مختلف مدیریتی آموزش و پرورش استفاده شود

خبرگزاری پانا: مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش با اشاره به توانمندی های زنان فرهنگی گفت: باید از وجود بانوان در سطوح مختلف مدیریتی آموزش و پرورش استفاده شود.

کد مطلب: ۲۲۶۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، مهناز احمدی در سومین گردهمایی مشترک شورای معاونین و مدیران کل استانی که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار می شود، با بیان این که پس ازپیروزی انقلاب اسلامی، هویت و کارکرد اجتماعی زنان معنا پیدا کرد، اظهار کرد: دیدگاه های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص اهمیت حضور زنان در ارکان مختلف جامعه حجت را برای مسئولین نظام تمام کرده است که توانایی های زنان را در مدیریت نادیده نگیرند.

وی با اشاره به سیر تطور حضور زنان در پست های مدیریتی تصریح کرد: رفع نیازهای ساختاری در این خصوص برنامه ریزی و تغییر نگرش مسئولین رامی طلبد.

احمدی خطاب به مدیران کل استانی، گفت: لازم است توسعه متوازن جنسیتی، حضور زنان در ارکان مختلف مدیریتی به صورت یک باور در آید.

مدیرکل امور زنان و امور خانواده وزارت آموزش و پرورش وضع بهداشت و سلامت در حوزه زنان و دختران را از چالش های بزرگ و اساسی این حوزه خواند و افزود: دختران امروز نظام تعلیم و تربیت مادران آینده جامعه هستند که ضرورت توجه ویژه به نیازهای بهداشتی و سلامت آن ها می تواند سبب توسعه پایدارکشور در افزایش جمعیت باشد.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار