در اتاق بازرگانی استان مازندران ؛

نشست هم اندیشی راهکارهای تامین مالی شرکت ها در فرا بورس برگزار شد

خبرگزاری پانا : نشست هم اندیشی راهکارهای تامین مالی شرکت ها در فرا بورس در اتاق بازرگانی صنایع و معادن کشاورزی مازندران برگزار شد .

کد مطلب: ۲۲۶۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، به گزارش مهدی پورعرب خبرنگار ما ، دکتر احسانیمعاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار مازندرانتامین مالی به صورت ارزان و آسان به موقع برایرفع مشکلات سرمایه در گردش شرکت فرابورس راخواستار شد .

محمد پور عمران رئیس سازمان صنعت و معدنو تجارت مازندران نیز با اشاره به اینکه اگر قرار است فضای سرمایه گذاری به سمت بانکها برود گفت : برای استفاده از اوراق فرابورس نیاز به ضمانت نامه بانکی است که فرشته رحیمی الماسی کارشناس ارشد سازمان بورسو اوراق بهادار ایران نیز در این نشست با اشاره به اینکه مشارکت بدون ضمانت نامه بانکیدر فرابورس وجود دارد گفت :در تلاش هستیم الزامات ضامن بانکی را برداریم .

وی افزود : ضامن اوراق می تواند شرکت سرمایه گذاری ،هو لدینگو شرکت هایی که پشتوانه مالی قوی داشته باشند پذیرفته می شوند .

این کارشناس مسئول بازار سرمایه را بازار رقابتی دانستو تصریح کرد : نباید انتظار داشته باشیم شرکت هایی که توان مالی کافی ندارنددر فرابورس شرکت کنند .

گفتنی ست ؛ در این نشست غلامرضا عشریه رییس اتاق بازرگانی ،صنایع معادنو کشاورزی استان مازندران با عنوان میزبان حضور یافت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار