بازی بهنام تشکر در تله فیلم علی عطشانی

خبرگزاری پانا: علی عطشانی با بیان اینکه در «بین خودمون بمونه» از اغراق و شعارزدگی پرهیز شده، افزود: این اثر در تقبیح دروغگویی ساخته می‌شود اما ماجراهای آن به هیچ‌وجه شعاری و کلیشه‌ای نیستند.

کد مطلب: ۲۲۵۱۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ علی عطشانی کارگردان سینما و تلویزیون درباره انگیزه خود از ساخت تله فیلم برای شبکه دو گفت: مهدی کریمی، مدیر گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه دو ساخت این تله را به من پیشنهاد داد، فیلمنامه را مطالعه کردم و دیدم در میان موج فیلمنامه‌های بی‌کیفیت این اثر از استانداردهای لازم برخوردار است.

وی ادامه داد: با آقای کریمی هم که درباره کار صحبت کردم، دیدم در تلویزیون مدیر گروهی وجود دارد که تا این حد برای کار وسواس دارد، بنابراین برای حضور در این پروژه انگیزه گرفتم.

این کارگردان با بیان اینکه این اثر فیلمنامه بدی ندارد، تصریح کرد: از نقاط منحصر به فرد این فیلمنامه پایان‌بندی مناسب آن است، همین موضوع بود که مرا جذب کرد؛ این اثر اصلا شعاری و کلیشه‌ای نیست، اینکه کسی در نهایت متنبه بشود.

وی ادامه داد: در پایان این فیلمنامه شخصیت اصلی «تورج» متحول می‌شود، اما این تغییر رفتار هم در فیلمنامه دور از شعارزدگی و اغراق نشان داده شده بود و هم ما در اجرا سعی می کنیم که لطیف‌تر باشد.

کارگردان فیلم «آقای الف» ادامه داد: از لحظه‌ای که خواندن فیلمنامه را آغاز کردم، منتظر بودم ببینم پایان کار چه می‌شود اما وقتی به پایان کار رسیدم خیالم راحت شد.

به گفته وی علیرضا طاهری علاوه بر نویسندگی اثر، نقش کوتاهی را هم در این تله‌فیلم بازی کرده است.

«بین خودمون بمونه» که به سفارش گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه دو در حال تولید است، با نگاهی اجتماعی به معضل دروغ و تاثیرات آن در جامعه امروز می‌پردازد.

این تله‌فیلم درباره مردی به نام تورج است که در آستانه اسباب کشی به منزل جدیدش ۴۰ میلیون تومان پول کم دارد، بعد از تلاش های زیاد تنها راه را در فروش زمینش در کاشان می بیند. او برای فروش زمین نیاز به مرخصی دارد، به همین دلیل مجبور می شود به مدیرش دروغ بگوید و این آغاز ماجراست...

این تله فیلم قرار است نیمه شعبان با بازی بهنام تشکر، سیما تیرانداز، آتیلا پسیانی، مهران رجبی و نیما شاهرخ شاهی از شبکه دو پخش شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار